Menší výlet - část 4.

Vědmi 2017: Podívejte, šestnáctiletá Vědmi = pitomá Vědmi, a totéž se dá říct o 70% věcí, které jsem tou dobou vymyslela. Takže do tohohle doporučuji jít jedině na vlastní nebezpečí, je to hrozná volovina.

Muheheh! Pokračujem! :D
Začíná mi z toho trošku hrabat, lidi drazí - včera jsem se začala smát v OBI jen kvůli nanuku, který jsem měla, když jsme s Marikou vymyslely tuhle ptákovinu.
Ale abych vás neodradila od podstaty článku - jdeme na to :


(o něco později, uvnitř hradu s velitelem skupinky esesáků)
W: "Máte to tu... hezké, ale... trochu nudné. Máte tady nějakou zábavu třeba? Jako kromě těch partyzánů v lese, co jsme se jich ptali na cestu."
velitel: "Cože? Partyzáni... kde?"
H: "U vás. V lese. Na cestě."
W: "Dělají si ohýnek!"
v: (přehrávaně) "No to my samozřejmě víme! My... se je snažíme zlikvidovat, nó..."
W: "A jak vysvětlíte to, že si na cestě zcela bezostyšně dělají ohýnek? Jako by se vás snad nebáli?"
v: "Ehm... hned na ně někoho pošleme... (vykloní se z okna) HÉÉÉJ! CHLAPI! KDO SI BRAL LÉS?"
někdo: "HANZI! ALE TEN SE ZTRATIL!"
v: "KDE?"
někdo: "V LESE!"
v: "ŠEL HO NĚKDO HLEDAT?"
někdo: "NE! MY SE BOJÍME!"
v: "ČEHO?"
někdo: "TĚCH PARTYZÁNŮ! V LESE!"
v: "TAKŽE JSEM POSLEDNÍ, KDO O TOM NEVÍ? A OBTĚŽOVAL SE MI TO SNAD NĚKDO NAHLÁSIT??"
někdo: "TO MĚL UDĚLAT HANZI! ALE TEN TU NENÍ!"
v: "A TEN JE ZAS KDE?!"
někdo: "NO NEJSPÍŠ V LESE, ALE MOC BYCH NEDAL ZA TO, ŽE NĚKDE LEŽÍ OPILÝ V PŘÍKOPĚ!"
v: "AHA! ZASE TA SLIVOVICA?"
někdo: "PŘEŠNĚ! PARTYZÁNI MAJÍ NEJLEPŠÍ!"
(Hessie a Wolfi se na sebe dívají, pak pokrčí rameny a nechají velitele, ať si to pořeší sám)
v: "PŘERUŠTE VEŠKEROU PRÁCI A JDĚTE PO NICH, NE?"
někdo: "MY MÁME PAUZU!"
v: "PROČ JÁ? PROČ JÁ MÁM NA STAROST TAKOVOU BANDU DEBILŮ?? MOTAJ SE TU PO LESE PARTYZÁNI A ONI? ONI PROSÍM MAJÍ TEĎ PAUZU! OKAMŽITĚ VŠEHO NECHTE A TÁHNĚTE DO TOHO LESA JSEM ŘEKL!"
někdo: "JEŠTĚ PÁR POTAHŮ, PROSÍM!"
v: "ŘEKL JSEM HNED!!"
někdo: "TAK DOBŘE, MY TO TEDA TÍPNEM A PŮJDEM..."
W: "Ptal jsem se, jestli tu máte něco zajímavého. Tedy kromě neschopných vojáků a jejich zjevně ještě neschopnějšího velitele..."
v: "Ehm... máme tu zařízenou takovou menší mučírnu. Chcete se na ni podívat?"
H: "Prosím, prosím, mein führer! Pojďme se tam podívat!"
W: "Tak dobře. Když ti to udělá radost..."
(v mučírně)
W: "Zajímavé řešení prostoru. Ale trochu... neoriginální. Co myslíš, Hessie?"
H: (zakrývá si obličej dlaněmi) "Já se tady bojím! Ten chlap pověšený na tom háku se ještě hýbe!"
v: "To... je jen atrapa. Nic víc..."
(chlap na háku sebou škubne a zachrčí něco jako "Pomoc...")
v: (nakopne ho) "Ticho buď! Ty jsi atrapa! Atrapy nemluví! Kolikrát ti to budu ještě opakovat?!"
H: (schová se k Wolfimu)
W: "To je můj kabát!"
H: "Na ja, ale když on je tak měkoučký a hezky voní..."
W: "Tak abychom to ukončili a šli ven. Nemáte tu třeba kafe? Já ho jinak neuklidním..."
v: "Jistě, kafe tu máme. Ale už tři dny ho děláme z jednoho lógru pro celou posádku."
W: "A nemohl byste mu v tom vyvařit ponožku, aby bylo silnější?"
v: "To bych nedělal. Mohlo by ho to zabít."
W: "Jo tak? Tak mu do toho teda nalijte rum."
v: "Ale my..."
W: "Chcete mi snad odporovat?"
v: "Tak my mu tam něco nalejeme..."
***
Pro dnešek mám dvě otázky - kromě "Co asi bude dál?" ještě "Kdo to podle vás nejvíc zabíjí?"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14