Menší výlet - část 2.

Vědmi 2017: Podívejte, šestnáctiletá Vědmi = pitomá Vědmi, a totéž se dá říct o 70% věcí, které jsem tou dobou vymyslela. Takže do tohohle doporučuji jít jedině na vlastní nebezpečí, je to hrozná volovina.

Pokračuji s "Menším výletem". Doufám, že se vám líbí.
Včera jsem se dočetla dvě konspirační teorie o tom, jak to bude pokračovat. Jako že se na scéně znovu objeví Braunová anebo že si to Wolfi s Hessiem trochu užijí.

Nechci vás zklamat, ale musím :D Ani jedno se totiž nestalo :D
Nicméně, dnes budeme muset trochu překládat, protože netuším, nakolik rozumíte tomu dialektu, kterým se mluví u nás(onen dialekt nahrazuje češtinu. Čeština spisovnějšího rázu je použita jako němčina).
Budu se to snažit už moc neobkecávat, beztak je tu taková zima, že mi asi brzo upadnou prsty...



(jede kolem velký náklaďák, Hessie vyběhne z auta a začne zoufale stopovat)
(náklaďák zastaví, vyběhne z něj malý chlápek, říkejme mu třeba Franta)
Franta: "Viděl jsem tady nějakého zoufale stopujícího esesáka a auto, kterým obyčejně jezdí ten..."
W: "Ano?"
Franta: "To jste vy! (myslí si) Ale ale, toho by se dalo využít. Hraj to na ně! (nahlas) Jak vám můžu pomoct?"
W: "Uměl byste spravit auto?"
F: "Já ne, ale znám Frantu, kterej má malýho Frantu a ten by se vám na to mohl podívat. Jo a mimochodem, já jsem Franta..."
H: "Vy se tady VŠICHNI jmenujete Franta?"
F: "No, to ne, ale je to jednodušší. Jako pro zapamatování"
W: "Aha... tak já jsem Wolf... totiž Adolf"
H: "A já Hessie... totiž... to máte jedno..."
F: "OK. Já se ve skutečnosti jmenuju..."
W: "Dostanete nás tedy k tomu Frantovi, co by s tím mohl něco udělat?"
F: "Dobře. Mám tady hák, vezmu vás do vleku"
(vrátí se s hákem)
H: "Člověče! Vždyť to je hák na mrtvý krávy!"
F: "Já vím. Vozím s tím maso z jatek."
W: "A-ha..."
F: "A... kam jedete?"
H: "No... tam... já nevím, jak se to jmenuje. Prostě tam (ukáže)"
F: "Jo tak tam já jedu taky! Můžu vás tam hodit!"
(konečně dojedou do podhradí)
W: (vyleze z auta) "KONEČNĚ pevná zem!" (padne na kolena)
H: "Ehm... mein führer... jsou tu lidi..."
W: "Aha! (zvedne se, udělá pokerface) Konečně. Pevná zem."
F: "Maruš! Pocém! To bes nevěřila, keho sem potkál!"(= "Marie, pojď sem! To bys nevěřila, koho jsem potkal")
Maruš: "Ešle zaséc Frantu od sósedů a zaséc ste sa zlili jak te prasata..."(="Jestli zase Františka od sousedů a zase jste se někde napili..."
W: "Ehm... milá to žena."
H: "Jistě musíte být rád, že ji máte doma."
M: (vyleze z chalupy) "Kdo to je? Další ochlastové? A... ty to táhneš se Skopčákama?"(= "Kdo to je? Další opilci? A... ty se přátelíš s Němci?")
F: (šeptem) "Ona Maruš je sice hodná a kdesi cosi, ale neumí německy, neumí číst a obrázky ji taky nebaví. Ale jinak je to fakt zlato!"
M: "A nechcó ti tvoji tihle nachvilu zapadnót dovnitř na čtvrtku a na oběd?"
F: (překládá) "Maruš se ptá, jestli nechcete jít na chvilku do chalupy na něco k pití a na oběd. Zrovna vaří. (zpět k ženě, tišeji) Maruno, já jich včil ňák zabavim a tobě všecko vesvětlim pak" (Marie, já je teď nějak zabavím a vše ti vysvětlím následně.)
H: (zavětří, navalí se mu) "Radši ne, děkujeme..."
W: "Ale já bych si dal něco k pití..."
H: "Raději až cestou zpátky..."
F: "Maruno, tož nic nechetsté, přendem až pak. Až si zajdó pro tu káru!"(S ničím se nechystej, Marie, přijdeme později. Až si přijdou vyzvednout auto.")
W: "Mezi námi, Hessie, ta bémáčtina je divná..."
F: "Tož jedém? Totiž... můžeme jet, pánové?"
***
Navrch mi došlo, že dneska je to 71 let od atentátu na Heydricha :D Jediné, co mě k tomu napadá, je - DOBŘE MY! (ehm... neřešte mě moc, měla jsem dneska dva bylinkové čaje. Horší než kafe...)
A tak...doufám, že se vám to líbí :D A nezapomeňme ještě na klasickou mou otázku - Co myslíte, že bude dál?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14