Lidská blbost aneb V krytu - část 2.

Zdravím všechny, co mají tento blog nějak oblíbený, či o něj jen náhodou zavadili.
Posledně jsem vám slíbila pokračování výměnou za tři komentáře :D
Takže tímto děkuji za zájem a přináším druhou (a poslední) část tohoto... ehm :D (pochopte - pojmenování "ehm" se vžilo. Trochu moc...)
Pohodlně se usaďte a pokud jste si zrobili u minulé části nějakého favorita, sledujte jeho dobrodružství v krytu :D


(po nějaké chvíli)
někdo: "Ať už to skončí! Já se bojím!"
Irma: "Klid, Weber."
Weber: "Já stojím tady. Hned vedle vás, Fawllerová. Vaše vlasy mě lechtají na krku. Myslím si, že by to chtělo trochu přistřihnout… (úchylné zachechtání)*"
Irma: "Ani náhodou! Táhněte ode mě! (rychle couvne, zakopne o vlastní nohy a spadne na Schulteho; oba skončí na zemi)
Neubauer: "Sice jsem to neviděl, ale znělo to docela vtipně. Co to bylo?"
Schulte: "Ne že by se mi to nelíbilo, ale mohla byste slézt? Drtíte mi ruku…"
Irma: "Jé, tak to entschuldigung. Už vstávám… (zatímco vstává, přimáčkne Schultemu… vždyť-víme-co)
Schulte: "ÁÁÁU! Ten byl můj!"
Niemann: "Byl…"
Irma: (vyděšeně) "Omlouvám se! Omlouvám se! A-asi jsem vám ho zmrzačila, co?"
Schulte: (kníká) "Jo tak asi? Vždyť… vždyť já už si snad nebudu nikdy moct… tento…"
Weber: "Klid, Schulte! Tak vážný to není!"
Irma: "Mám vám ho přimáčknout taky?!"
Weber: "Už mlčím…"
(za chvíli)
Neubauer: "Kdo to tam tak hrozně rychle dejchá? Máme málo vzduchu i tak!"
Jeden z těch na strážních věžích: "To je Herr Breuer! On je trochu klaustrofobik!"
Irma: "A že zrovna on, kterej se tak vyžívá v utrpení těch chudáků v těch mrňavejch bunkrech. Teď se snad ještě dozvím, že Schulte je nekrofil…"
Schulte: "Nechte si to! Jen proto, že mám dohled nad krematoriem, ještě neznamená, že jsem nekrofil!"
Steinbrenner: "Jaaaasně, že ne…"
Irma: "Steinbrenner! Kdo vám dovolil vylézt z toho rohu?!"
Steinbrenner: "No, Herr Kammler omdlel, tak jsem si myslel, že do toho rohu může jít on a já že můžu na jeho místo a…"
Irma: "Už nemluvte dál."
Steinbrenner: "Takže vy to chápete?"
Irma: "NE! Jen mě už nebaví, jak pořád kecáte a kecáte."
(opět o něco později)
Neubauer: "Co se tam tak dlouho kruci děje? Vždyť město není tak velké a…SAKRA! Moje žena! A dcera! Doufám, že nebyly blbé a šly se schovat!"
Niemann: "Nebojte se, Herr Obersturmbannführer. Určitě jsou v pořádku…"
Irma: "Navrhovala bych, aby šel někdo ven zkontrolovat, jestli už to skončilo."
Steinbrenner: "Já tam NEJDU!" (zvuk, jako když se schovává do rohu)
Irma: "Já bych myslela, že by tam měl jít spíš někdo jako Weber. Toho tady taky nemá nikdo rád"
Weber: "HELE! Třeba já se rád mám!"
Breuer: (nervózně) "Já bych ven i…"
Irma: "Tak půjdu já. (myslí si) Stejně mě to tady už nebaví a chci jít něco probrat s holkama na třicítce…"
Breuer: "Nikam nechoďte! Půjdu já!"
Irma: "Falešné hrdinství, co?... HEJ! Kdo mi to šahá na kozy?!"
(ticho)
Irma: "Aha, takže si to nejspíš dělám sama, co?"
Breuer: (otevře dveře; zároveň s tímto se opět rozsvítí) "Páni, to je zázrak!"
Irma: (konečně vidí, kdo jí to sahá na… dvojčata) "Teda Steinbrenner!"
Steinbrenner "Ééééh… Já myslel, že… totiž…"
Irma: "Že jsem ta vaše Gumová Andula, co ji schováváte pod postelí?"
Steinbrenner: "To né… ona se totiž…"
Schulte: "To není Andula, to je Helga. Se mi s tím přiznal. Ve spánku."
Steinbrenner: "Já mluvím ze spaní?! A sakra…"
Schulte: "A ještě tvrdil, že se hrozně bojí, že ho někdo přiváže provazem k posteli a zrajt…"
Steinbrenner: (zacpe Schultemu pusu) "Buď té lásky a DRŽ TLAMU!"
Breuer: (čumí ven z krytu) "Tak to vypadá, že to skončilo A že tábor nebombardovali. Takže to nejspíš schytalo město a…"
Neubauer: (vyrazí z krytu, jako by mu za pr… hořelo)
Weber: "No jo, to je tak, když má někdo tam dole rodinu, obchodní dům, trafiku a zahrádku…"
Irma: "Zahrádku? A slunce tam svítí hodně?"
Weber: "Zase chcete jít ničit něčí kytky, Fawllerová? To vám nestačí Neubauerův záhon tady v lágru?"
Irma: "Idiote."
(ticho)
Irma: "A navíc - já ty kytky neničím! Jen na nich vystavuju svoje…ženský křivky! (lacině se zakroutí)"
(ticho)
Irma: "Všichni jste kreténi… Doufám, že tohle byl poslední nálet, co jsem s váma zažila!"
(o pár dní později)
(znovu v krytu; znovu jsou všichni na sebe namačkáni)
Irma: "Možná by mi ti Amíci udělali větší laskavost, kdyby mě tou bombou trefili…"

Das ist… ehm…konec :D
***
Nakonec... co zbývá jiného než se zeptat - líbilo se vám to?
*Vysvětlím, až přidám Irmin životopis

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14