Kecy a bláboly studentů Kvarty 2012/2013

Zdarec, mí drazí a veleúžasní čtenáři.
Věřím, že už snad musíte mít svatozář, protože já něco slíbím a pak na to dlouho kašlu... Nicméně, teď je to ve škole docela záhul, což vysává inspiraci. Proto se omlouvám, že jsem ještě nedodala žádný pořádný článek.

Ačkoli na druhou stranu - škola je i k něčemu dobrá (a nemyslí to, že bez ní bychom asi byli úplně blbí). Jde o to, že se tam člověk i pobaví (když už nic jiného)

Já a moje sousedka v lavici/školní parťák na plný úvazek jsme se ve středu rozhodly zapisovat všechny blbosti, které budou vypuštěny do ovzduší v naší třídě. Od té doby jsme popsaly dva a půl papíru, tak nevím, co budeme dělat, bude-li vtipnost a blbost v naší třídě ve stejné míře jako doposud :D
Příjemné počtení a snad vám moc nepoškodím bránici:


poslech v němčině:
učitelka - "Ale pozor, říká víc, než tam máte!"
spolužačka - "A proč to dělá?"

*

němčina (stále):
učitelka - "Na kterých řekách leží Berlín?"
spolužák - (probral se z hlubokého spánku) "Mississippi!"

*

dějepis:
(dostali jsme program k exkurzi do Osvětimi)
já (čtu nahlas) - "13:30 - příjezd do koncentračního tábora Osvětim. Zde program končí, děkujeme za účast"

*

dějepis:
spolužačka- "Ku*va!"
učitel - "No tedy... kouří, mluví sprostě, chodí do archivu... co je to za ženskou?"

*

dějepis:
(učitel vykládá o válčení na Sibiři)
panikařící spolužák - "Já jsem debil! Já nechal pití v mražáku!"

*

dějepis:
učitel (vybral penize na exkurzi do Osvětimi) - "A doufám, že nezjistím, že mi chybí pětistovka a že vás všechny nenajdu v hospodě"
*

Nikitka (učící se do hudebky) - "Dílo A. Dvořáka - Operace Rusalka"

*

poněkud tupá spolužačka připravující se na test z matiky - "Kolik je jedna na druhou??"

*

zeměpis - učitelka se ptá, které státy mají naleziště ropy:
zkoušená spolužačka - "Ehm... Japonsko?"
učitelka - "Japonci mají kulový!"

*

zeměpis:
učitelka - "Čím jsou nebezpečné ledové kry?"
hlas zezadu ze třídy - "Jsou z ledu!"
jiný hlas zezadu ze třídy - "Kloužou!"

*

můj přepis v sešitě na děják:
Zelený kádr = Železný hadr (Já to na té tabuli fakt takhle přečetla)

*

zeměpis:
učitelka - "Víte, proč sem chodím učit nejradši?"
spolužák - "Máte to nejblíž?"
učitelka - "Jo, to taky. Ale hlavně je to moje poslední hodina a pak mám dva dny volna"

*

pracovní činnosti:
spolužák - "Pane učiteli, já si zapomněl doma skříňku!"
učitel - "Jak je to možné?"
spolužák - "No, jdu normálně do skříňky... a ona nikde!"

*

občanka:
učitel (mimo jiné češtinář) - "To je obrovská... ehm... prostor."


*
před němčinou:
spolužák (který takhle jakoženěmecky řve pořád) - "Mein Kater ist mein Führer! Eh... špatně - Mein Vater..." (překlad - Můj kocour je můj vůdce)
*

biologie:
učitelka (zadala nám za úkol poznávačku zvířat) - "Nejsem sice expert, ale myslím si, že FUJ se to opravdu nejmenuje."

...

já (pořád ta poznávačka) - "Já nevím, jak se to jmenuje. Můžu tam jenom napsat, že je to hnusný?" (jednalo se o fotku velkého bíločerveného pavouka - jsem trochu arachnofobik)

...

učitelka - "Ale to všechno roste a žije i v našem blízkém okolí!"
spolužák - "Jasně, třeba v Drahanovicích!"
učitelka - "A tam je co?"
spolužák - "Nic..."

...

(na poznávačkové prezentaci se objeví fotka leknínu)
učitelka (ironicky) - "Ví vůbec někdo, co to je?"
já -"Základní tapeta od Windows?"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14