Kecy a bláboly studentů Kvarty 2012/2013 2

Hola, amigos :D
Mám pokračování od naší verze "Debilních keců studentů"
Tentokrát jde spíš o věci, které nasbírala už dřív Nikita, když jsem týden nebyla ve škole.
Nevím, jestli to má cenu ještě nějak rozvádět (aby vás neodradila délkou úvodu)
Jo a ještě jedna věc - zdál se mi strašně ujetej sen, tak až se nám rozjede skener, možná budou obrázky! :D


fyzika:
spolužák - "A kam to mám strčit?"
učitel - "Strč si co chceš kam chceš..."
*
zeměpis:
učitelka - "Proč se staví přehrady?"
spolužák - "Z hecu?"
*
angličtina:
spolužačka - "I didn't be..."
*
přestávka (učitel hlídkuje u dveří):
spolužák (uvědomujíc si přítomnost učitele) - "Já si zajdu pro cíígo!"
učitel - "Mně je to jedno, třeba zdechni"
*
zeměpis:
učitelka - "Jak se přesouvá voda?"
spolužačka - "V kontejnerech?"
*
literárka (referát):
spolužák - "Válka s varanem..."
učitelka - "Mlok je moc malej, jo?"
*
matika:
spolužák - "... děleno veverkou je trojka!"
*
dějepis(vybrání posledních peněz na zájezd):
spolužačka - "Pane učitel, řekněte nám pravdu - my nikam nejedem, že?!"
*
pracák:
učitel - "Já to dělal normálně se sousedem..." (pozn. - vysvětloval techniky obkládání)
*
spolužák - "Moje mamka je drogová dealerka -pracuje v drogerii!"
*
(o přestávce po sobě hází židlema)
spolužák - "Skácelka bude náš štít!" (chytil svačící spolužačku a strčil ji před sebe)
*
fyzika (vysvětlování bezpečnosti práce s elektřinou):
učitel - "... a když se někdo toho drátu nemůže pustit, musíme ho něčím odstrčit."
spolužák - "Železnou tyčí!"
2. spolužák - "Mokrou železnou tyčí!"
...
spolužák (na učitele) - "Co když vás to šlehne?"
učitel - "Tak mě vyhoďte z okna, já k tomu doktorovi dojdu..." (pozn. - doktor je asi dvěsta metrů od naší školy)
...
učitel - "Když je zasažený v bezvědomí, uložíme ho do..."
spolužák - "... rakve!"
*
čeština (opakování šíslovek)
učitelka - "DVA a OBA mají koncovku -ama"
spolužačka - "Takže OBA-MA?"
*
poslech v angličtině (měli jsme doplňovat, odkud je ta ženská ze záznamu):
učitelka - "Takže odkud je?"
já - "Z Francie"
spolužačka - "Ale ona říkala, že se tam narodila, ne že je odtamtud!"
*
děják:
spolužačka - "Pane učitel, vy máte jedno ucho větší než druhý!"
učitel - "To mám schválně, je to teď in"
*
děják:
učitel - "Kdo mi zopakuje, jak se jmenovala smlouva o připuštění pohraničí Němcům? Třeba ty, Kájo"
zmíněná Kája - "Zlatá bula sicilská?"
*
a nakonec - v našem pracovním sešitě na anglinu je vzadu vypsáno, co je na poslechovém CDčku. Je tam i jméno - madame Voyetta /madam Vojeta/ :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14