Cesta do Anglie - část 13

Dnes se šťastným číslem (podle indiánské mytologie)
Juknem do centra Londýna (aspoň myslím, že je to centrum). Takový ty místa jako St. James's Park, Buckinghamský palác a podobně.
Mimochodem, veverky jsou svině.


(v autobuse)
A: (provádí ranní make-up)
(autobus vjede na hrbol)
S: (snaží se dospat)
Vědmi: (pořídila si megafon) Takžéé...
S: Sadisto!
Vědmi: Ti, kdo mě ještě vnímají, mě teď budou POSLOUCHAT!
Teazer: Cožéé?
Vědmi: (myslí si) Ještě dva dny... (normálně nahlas) Teď si pojedem prohlídnout St. James's Park! A dávejte tam bacha! Jsou tam veverky!
Munkus: A co jako?
Vědmi: Ty veverky jsou tak drzý, že se nedají odradit. Takže vám radím, neházejte jim nic k jídlu! Jinak vám vlezou až...
Marika: Sem si každý doplňte podle představivosti.
S: (zvedne ruku) Dotaz!
Vědmi: Hm?
S: Můžu jim předhodit Lusíího?
Marika: No jasně. A pak se za tebou budou táhnout přes celej park.
S: Tak to ne! To ho radši hodím královninejm čoklům.
L: Ale já jsem pořád tady.
S: No a?
Mac: No co to je? Naši dva cukroušci se pohádali?
N: Dobře ty!
Misto: Že bych jim hodil Viki?
Viki: Debile.
T: Ehm...(na Etceteru) Není ti něco?
E: Proč?
T: Že ani nedorážíš.
E: Aha. Promiň. (šoupne se na sedačce blíž) Lepší?
T: Už jsem klidnej.
(v parku)
Vědmi: A né že se rozprchnete!
(nikde nikdo, krom Mariky)
Vědmi: Jasně, já to tušila, ale žila jsem v domnění, že mě jednou budou poslouchat...
Marika: To bude dobrý...
(později v parku)
Mo: (odcvrnkne z tlapky drobek nějaké sušenky) než to uvidí máma...
Marika: (drobek jí zapadne do kalhot) Co to bylo?
(ucítí to dvě veverky, vlezou Marice do gatí levou nohavicí)
Marika: Áááá!!! Mám v kalhotách veverky!!!
(všimnou si toho dva improvizační umělci)
umělec č. 1: Hele, koukni na tu holku! A na to, jak se hejbe!
umělec č. 2: Drsný! Jdem!
(začnou napodobovat Maričino zběsilé poskakování)
Marika: (řve na celý park) (tak moc zas ne) Co kdybyste mi trochu pomohli?!
Vědmi: (s poťouchlým úsměvem) Co se stane, když pro tentokrát nezakročím?
N: Páni, co jí je?
B: To Abe snad lhal, když mi říkal, že tropický šílenství se dá chytnout jen v tropech...?
Marika: (posouvá se po zemi jako pes) Až... ty... blbý... veverky... dostanu... z kalhot... tak vás... všechny... VLASTNORUČNĚ ZABIJU!!
T: Co jsi to říkala? My byli příliš fascinováni tvým divným chováním.
S: Váu! Co to je tohleto?
Marika: Co bys řekl?!
S: Znám jedno kouzlo, který by ti mohlo pomoct.
Marika: Tak dělééj!!
S: (trefí ji kouzlem) Lepší?
Marika: (zbírá se ze země s vražedným pohledem) O moc...
Teazer: A doprdele...
(rozprchnou se; Mariku přejde vražedné řádění až před Buckinghamským palácem)
Vědmi: (stojí metr od Mariky) (pro jistotu) To co ti ty veverky udělaly muselo bejt fakt vážný. Vždyť jsi po cestě zakousla dvě labutě!
A: Hele, kam zmizel ten dealer a jeho sestra?
Munkus: (kouká jí do výstřihu) Nevím a netuším proč by mě to mělo zajímat...
A: Ehm... Munkusi?
Munkus: (stále mimo) Co? (vrazí do lampy)
A: Pozor, lampa...
Mac: Tak, bráško, teď je potvrzený, že jsi praštěnej...
Munkus: Buď rád, že mi ten jeb zmátl smysl pro orientaci! Jinak už bys byl nejmíň dvakrát mrtvej!
Mo: Mami, proč byl průšvih, když ta upírka zakousla ty labutě?
(kolem prochází policajt, podívá se na ně)
Verena: Ehm... to bych tady radši neřešila...
L: Ještě že to nebyli bílí pávové...
S: Ale ten tvůj je v pohodě, ne?
L: Tady ne, Seví.
S: OK
Mac: Nechte si to, jsou tady děti... a koťata...
S: Abych ti náhodou...
Misto: Hej, to je moje hláška!
L: Kluci, přece byste se nepoprali...
S: (zavrčí směrem k Macovi) Však já ti to jednou...
Mac: To chci vidět.
S: Vsadíme se?
(přiběhnou Jerrie a Teazer)
Teazer: Ehm... nechtěli jsme rušit
Jerrie: No nevěřili byste, že tady po vás policajti půjdou i kvůli takové blbosti, jako je zazvonění u Buckinghamskýho paláce...
Teazer: ... a když řeknete, že chcete jít na čaj a "veselý koláčky" s "Bětkou".
Mo: Je to zvláštní, ale my bysme tomu úplně v pohodě věřili.
Viki: Kašlete na to! Zdrháme!
(udivené pohledy)
Viki: Co jako?
(přestanou zdrhat teprve na Piccadilly Circus)
Vědmi: A tady si hodíme rozchod (ohlídne se) aby nás tak snadno nenašli!
S: Můžu mít dotaz?
Marika: Mluv
S: Co je to tady před náma?
Marika: No, to je takový to s tím...
S: Hned to líp chápu. Díky
A: Děláš, jako bys v Londýně ještě nebyl.
S: Ha. Ha.
(Vědmi a Marika v obchodě se suvenýry)
Vědmi: Hele, královna s hlavičkou na pérku!
Marika: Ukáž...(cvrnkne si) To je sranda!
(dalších 10 min. cvrnkají do figurky královny)
(Sev a Lusíí v "knihkupectví")
S: No to je mi ale vadnej obchod...samý publikace o One Direction...
L: Ale já říkal, že máme jít do toho obchodu s oblečením... a do toho zlatnictví. Možná bych tam střelil snubák...
S: Fajn. Ale něco mi koupíš!
L: Beru! Mizíme! (portne se)
S: Počkej, vole! (portne se taky)
(Misto se schovává za košem na odpadky)
Misto: Konečně jsem se jí zbavil... jen doufám, že v tom koši není bomba... nechci umřít jako oběť bombovýho atentátu...
(Mo se ztratila)
Mo: Kam zas ta matka zmizela...?
(projde kolem muchlujících se Alice a Munkuse)
Mo: Nic jsem neviděla. Pokračujte v činnosti... (zdrhá)
(Mac se začne v nějaké temné uličce sbližovat s Verenou)
Verena: Nech toho. Naposledy jsi to udělal několik let zpátky a víš moc dobře, co z toho vyšlo.
Mac: No a co, tak si skočíš na gyndu...
Verena: Pusť mě, ty debile! Mo se ztratila a vůbec...
Mac: Co?! Mo se ztratila?! Tak to ji musíme najít!
Verena: (myslí si) Oh yes! Jsem dobrá!
(kdesi ve zlatnictví)
B: (okukuje napodobeninu snubáku princezny Diany) Teda, elfe, kdybys nebyl takovej škrt, mohla jsem mít tohle. A nemusela bych si ten prstýnek půjčovat od Liz!
N: Buď ráda, že ti ho půjčila. To já se musel vloupat do tátovy hrobky!
B: Cožejsito...
(zezadu z obchodu se ozve hluk)
S: Ale vždyť jsi mi to slíbil!
L: Dobře, dobře, hlavně už neřvi!
B: Čáu, hošani! Co provádíte?
S: Nechtěj vědět...
L: Snažím se prodat svůj snubák.
B: Jé, nechceš si ho čenžnout?
N: Ehm... Blondie... (významný pohled)
B: A jo, to by nešlo. Tak... za kolik bys byl ochotnej ho prodat?
L: No... (PROMÝŠLÍ cenu) deset liber a necháš mě si šáhnout!
B: (koukne na Nuadu, ten jen pokývne hlavou)
L: (sáhne si) Trochu malý, ne?
S: (chytne Lusíího za ruku) To by stačilo! Tohle se začíná celý trochu zvrtávat. Pojď, koupíš mi ten prstýnek a vypadnem!
(Tugger si prohlíží stánek s pásky)
T: No páni... to je výběr... kterej bych si měl...
E: Čáu, Tuggere!
T: Sakra...
(Jerrie a Teazer se poflakují po náměstí, snaží se šlohnout co se dá)
Jerrie: (zmateně) Kde je nějakej coffee shop?
Teazer: Ty jsou v Amsterdamu
Jerrie: A my jsme jako kde?
Teazer: Jo, já jsem v zeměpisu ta lepší...
***
Scéna s veverkami inspirována tímto :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14