Cesta do Anglie - část 8

Zdar! Taky u vás sněží? U nás to včera přešlo z deště přes rozmoklou břečku na sníh. Nesnáším sníh. Je studenej a mokrej. Ale když se na to dívám z bezpečné strany okna, je to pěkný pohled. Naše cestovatele to ale netrápí.
Podíváme se, co se stalo v zábavním parku. nebude to ale všechno, takže možná přidám večer další část. Těšte se na zvraty a pískoviny! :D


(už tak nějak dojeli k zábavnímu parku)
Vědmi: Takžéé... vzhledem k tomu, že to tady nikdo z nás nezná a já nehodlám nikomu pořizovat plánek...
B: (ironicky) Jaká škoda...
Vědmi: (dělá, že to neslyšela)... navrhuju, abysme se rozdělili do dvojic.
Marika: Já chci jít s Vědmi!
L: Já chci Seva!
S: Víš jak blbě to znělo?
L: No a? To si nepamatuješ, cos mi škrtil na trajektu?
S: Nic jsem neřekl...
Mo: My si jako můžem vybírat? V tom případě chci jít s tátou!
Verena: Mo...
Mac: Jen ji nech, když je to její volba.
Verena: Jak chceš... Tuggere?
T: YES!
A: Munkus určitě nebude nic namítat, když půjdu s ním.
Munkus: (vzbudí se) Co?
Jerrie: (otočí se na Teazer) Ségra?
Teazer: No to by mě zajímalo, co bys dělal, kdybych řekla NE...
Jerrie: (směje se) Umřel bych?
Teazer: (myslí si) Kéž by...
Misto: Ale já s ní jít nechci!
A: Drž hubu, jednou je to tvoje holka, tak si nestěžuj!
Misto: (zatraceně nasraně na Viki) Ale jak mi něco zkazíš...
Viki: (neméně nasraně) Neboj se, prcku...
B: Musím to říkat?
Etcetera: Hej moment! A co já?! Vždyť jsem zbyla!
Vědmi: A jo... (temná chvilka přemýšlení) Tuggere? Vereno? Postaráte se o ni?
Verena: Tak dobře...
T: (zamumlá něco jako "kazišuku")
Marika: (nachystaná u dveří) Tak na co se čeká?!
(v parku)
S: Sbohem, nekouzlomrsci! (zdrhne k nejbližším záchodům, drží knížku)
L: (běží za ním) Nenechávej mě tady!!!
Munkus: Volnej pád? Děláš si srandu??
A: Nebuď srab!
Vědmi: Tak... co je nejblíž...?
Marika: Myslíš tamto pro děti? (ukáže)
Vědmi: Samo, že ne!
Mac: (na Tuggera) A kdo se zblije první, je srab!
T: Platí!
Verena: (syčí na Tuggera) Rychle! Když si pohneme, možná ji ztratíme...
Etcetera: Heléé! Počkejte na mě! (chytne se Tuggera za packu)
T: Fuj...
Viki: Hele, Misto... mně není nějak dobře...
Misto: (mizí v dálce k nejkratší frontě) Jupíííí!!!
(na záchodech)
L: Hele, Seve... a opravdu nechceš jít na žádnou atrakci?
S: Zbláznil ses? Viděls jak je to vysoký?
L: A jo vlastně... ale se mnou se nemáš čeho bát! Můžeš mě držet za ruku!
S: Jo, a blít za límec...
L: Tak tohle zrovna ne. Ale... jak ses dostal do fofrbimbálovýho družstva?
S: Spoleh sám na sebe mi nikdy nedělal problém
L: Jo takhle...
(venku)
(Vědmi a Marika vylezou z Nemesis Inferna, obě se slušně motají)
Marika: (padne na kolena) Otče, ty to vidíš! Já budu blejt!
Vědmi: (opírá se o keř) Já dřív... jsem tak překroucená, že bych si s přehledem mohla líbat vlastní zadek a ještě se u toho škrábat na hlavě prstama u nohou…
(jinde)
Munkus: Už nikdy... s tebou... nikam NEPUDU!
A: Ticho buď. Před tím volným pádem jsi zdrhnul...
Munkus: Jé, hele. Není to tam u toho křoví Vědmi s Marikou?
A: A co tam proboha... aha.
(zase jinde)
Mo: Tati, půjdeš se mnou na tohle?
Mac: Ne zlato, tatínek potřebuje do křoví...
Mo: Já to prásknu strejdovi Tuggerovi!
Mac: Najednou mě to přešlo!
(ještě jinde)
Jerrie: Už jsem tam naházel asi tak dvacet liber a NIC! Blbej automat!
Teazer: Nesváděj to na ten automat...
Jerrie: Ty seš ale...
Teazer: Bacha! Policajt!
Jerrie: Zdrháme!
***
Jak říkám, není to všechno. To zajímavý teprve přijde! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14