Kafe v Malfoy Manor

Nezávislá kočičí poloelfí produkce Vědmy a spol. uvádí (za podpory výrobnců kávy) výsledek spolupráce s Marikou T.

Kafe v Malfoy Manor
Postavy: Severus - Marika, Lucius - Vědma
Období: ?
Místo: Kde asi?!
Žánr: bojím se prozradit...

*zvoní zvonek*Kdo to sakra...Jé, ahoj Seve! Čau kámo! Tak jsem dorazil, jak jsi chtěl! Jo, to je milý, ale... je tu menší problém. Ehm... jakej? Jestli děláte dítě, půjdu pryč. Ne, to už máme hotový. Teď už se jenom čeká. Tak... co teda? Je mi to trochu trapné, ale kafe asi nebude... Proč? Ještě jsem dneska neměl. Teda né že by nebylo, jde spíš o to, že asi nebude čas. Špatně se mi to vysvětluje. Existuje snad nějaká lepší činnost než pití kafe? Já osobně myslím, že ne. Tak fajn, já ti to teda vyklopím. Ministerstvo spolu s Fénixovým řádem na mě udělalo razii. Dům mám plnej bystrozorů. Fakt? To je mi teda líto, kámo, Můžu ti nějak pomoct? No, jestli chceš... Narcisa je u příbuzných, tak mi nemá kdo helpnout. Na, můžeš nosit batoh s proviantem. Chjóó... zase budu nosit! Aspoň bude sranda. OK... Já si vezmu tady ten kulomet, co visí tadyhle na věšáku hned vedle toho provazu s třískama, kterej dneska hodlám použít na... Na mě ne! ... NA MOODYHO! a budeme moct jít. Připrav se na masakr prvního stupně! Jen prvního?
...
Tak toto je má přijímací hala... pozor, bystrozor... Uff, těsně! Dík. ... kde byl snad už každý druhý Smrtijed, ale ty máš tu čest vidět ji v klidu... za tebou... Kvík! Já chci domů! Jen klídek, až to tady skončí, budeš moct jít třeba do kvartýru k Loccaseyové. Teda, JESTLI to tady sko... ti bystrozotchoři mě už fakt nehorázně serou... jestli to tady skončí. Musí! Já chci kafe! Klid, dostaneš ho. Když mi helpneš, financuju ti celou kávovou plantáž. Fakt? To beru! Přestaň mě objímat! Zaryl se mi do ramene pás s náboji. Nechal jsem se unést... hele, až tohle skončí, půjdeme si to vyřídit s těma dvěma, co o nás píšou ty nechutnosti. Beru. A kurva... KDE?? Jde jich po nás nějak moc! Rychle! Tady do toho výtahu! Ale já mám klaustrofobii! Drž hubu a zalez!
...
C-co to máš v těch krabicích? To? Jenom nějaké zakázané lihoviny... Zakázané, jo? Se nedivím, že po tobě jdou bystrozorové. Ale néé. Kvůli tomuhle ne. To tady je otcův tajný sklad chlastu! Jsem tak hrdý... Je to ještě poživatelné? Rozhodně víc než u Ducha a prostěradla. Ale no tak! Sem mi vlezli taky! Rychle! Jdeme zachránit chlast! Brzdi! Čím víc si dáš do batohu, tím víc budeš táhnout! Jednu můžu, ne? Fajn. Doporučoval bych ohnivou whisky, ročník 1800... To zní víc než dobře! ... která je na druhé straně skladu. Budeme se tam muset prostřílet. Na, tady máš mou hůlku. A kde mám svou? Tam, kde jsi ji nechal naposled. Takže u Loccaseyové? Tak to už ji nikdy neuvidím... Moc dojemný, ale teď dělej! Musíme se dostat k tamhletěm schodům do patra! Tady je další patro, jo? Jo. A dokonce je tu i sklípek. Ale teď pal! JAK? A s tímhle idiotem mám pracovat...
...
Asi jsem právě odstřelil Dawlishe... ono se to těžko pozná, mířil jsem na něj bazukou... Mno fůůj! Já budu blejt! Máš klobouk? Ne, ale ten před námi ho má... totiž MĚL. Na. Bluéééh... děkuju! Oni se snad rozmnožují buněčným dělením, nebo co... Dobrá trefa, Seve. Placák. Pane pod zemí! Co to sakra... Bystrozor na koštěti! Změním ho na hromadu třísek v krvavé kaši! Seve, nekoukej se. Dík, Lucíku. Neříkej mi tak. Nikdy. Hele, zelená! Tak na nás... a naše zbraně... a tak podobně... JO! Na nás... a... na zdraví(?). Hm... chceš se podívat do sklípka?
...
Co to je? Vana plná slizu a mrtvých bystrozorů? To je bazén! To's nepoznal? Prostě jsme tam letos nalili moc chemie! Ehm... rozkošné. A... kam zmizely ty mrtvoly? Moc chemie, já to říkal.
A když ti nemůžu říkat "Lucíku", jak ti mám říkat? To bych řešil až na posledním místě. Otvírání od toho výtahu ve sklepě je v té budce za bazénem. Budeme se tam muset nějak dostat. Znáš nějaký ochranný kouzlo? Můžu ti říkat "Lusíí"? Počkej... CO? O-CH-R-A-N-N-Ý K-O-U-Z-L-O. Chápeš? Na co? A... můžu ti tak říkat? Pro mě za mě. Tak znáš? Jo. Výborně. Kam mě to strkáááš??!!
...
Ty jseš ale hnusnej. A ke všemu ten sliz. To tys mě tam strčil! Ano, ano, děkovat mi nemusíš. Otevřel jsi to? Jo, ale bylo tam trochu moc bystrozorů. Šplíchnul jsem po nich tím slizem. Vodou z bazénu, Seve. Jasně, Lusíí. Abych tě tam nestrčil znova.
...
A... kam teď ? Rovně, přímo k těm dveřím. Jo, ale jdeš první! Však musím! Je tam otvírání na otisk ruky! Jdi ty dveře otlapkat. Ha ha ha. Tady možná budeme v bezpečí. Je to moje soukromá laborka. Ďjůůů!!! Lektvary!!! Ne, domácí pálenky. Škoda. Mohl jsem namíchat účinnou žíravinu, která by většinu bystrozorů zničila. Žíraviny si ještě užiješ. Většina z tohohle je tak silná, že rozleptá všechno kromě skřetího skla. Výborně! Použijeme to jako zbraň! Děláš si srandu, doufám! Ta ananasovica je moc vzácná! Dá se aspoň pít? Nnnne. Ale mám tu totálně nepoužitelnou jabkovicu. To by se možná dalo. Pojď za mnou. Co mi zbyde... Budeš překvapenej! Jen pozor na tu pětimetrovou káď vařícího lihu. Já tam nejdu! Budeš muset. Přeneseš mě tam? Tak fajn. Levicorpus a pěkně metr nad kádí. Néééé! Dej mě dolů! Ale ne tak moc!!! Sorry, já se v tom vyžívám. Masochisto! Ne, sadisto, když už. Sadomasochisto! Ale já neubližuju SOBĚ. Já ubližuju TOBĚ. A už mě to ani tak nebaví. Už jsme za kádí. Liberacorpus a dost tvrdě. Jau! Přemýšlel jsi někdy o návštěvě psychiatra? Ano. Byl jsem už u čtyř. Všichni se zbláznili. Jó... sen každého psychouše... mě naštěstí vyléčili. A s tím přišly závratě, klaustrofobie, arachnofobie... ehm, kde jsme teď ? To je laborka mé ženy... pozor, další vařící líh... v kádince... A... co tady ona dělá? Mám podezření, že mi pajcuje pálenky nemrznoucí směsí a sobě míchá antikoncepci. Ale... ona chce dítě, ne? Víc než já. Ale chce si ještě užít. Teda, chtěla. Do včerejška. Takže, ona je V TOM? Vždyť jsme to řešili u dveří. Sem se chtěl ujistit. Podívej, tady v té skříni je desetiletá zásoba té nejjetější jabkovice. Pober, co zvládne batoh. Copak jsem dromedár? Ne, osel. Radši kušuj a koukni tam. Co to je? Nezjistitelné přenášelo do skleníků.
...
Vítej v mém PAŘENIŠTI! Moc to jako pařeniště nevypadá. Však tady se nepaří, tady se PAŘÍ! Tak TADY se odehrávají ty legendární večírky v Malfoy Manor, na které mě nikdy nikdo nepozval! Až budu pořádat pařbu na oslavu narození dítěte, pozvu tě jako VIP. Nebo jako kmotra. Vyber si. Mimochodem, VIP dostane klobouček na památku. Radši půjdu za kmotra. Moc rád, Lusíí. Bacha! Bystrozoři! A žerou mi mango! Ty parchanti! Já tu mangovicu snad nikdy neudělám! Chcípněte! Chcípněte! Chcípněte! Klid, Lusíí. Takhle se džentlmen nechová. To musíš takhle - AVADA KEDAVRA! A masově! Moc pěkné. Musím ti zatleskat, ty génie. Takhle sice budu mít pohnojený stromky, ale kdo to podle tebe bude uklízet, když se to nerozloží? Nebuď hrubý na svého parťáka. Násilí nikdy nikam nevedlo. Co sis šlehnul, Sevíí? Asi ty výpary z antikoncepce... No nic, budeme muset vlézt do ventilačky. Ale já jsem klaustrofobik! Kušuj a lez. Nebo tě budu celou dobu dloubat pažbou do zadku. Debile... Přestaň do mě šťouchat!
...
Kde jsme to sakra teď? Další laborka? Ne-e, tohlencto je výzkumná místnost. Tady se pěstují nové druhy rostlin vhodných k pálení. A ty kytky? Ty mi sem dala žena. Ale to japonský jezírko uprostřed je moc pěkný. Kdyby uměl pohled vraždit, jste mrtví oba dva. Ale Lusíí... nebuď hrubý. Mlč, nebo půjdeš zpátky do ventilačky. Já už budu hodnej. Tak dobře. Teď mi pomoz otevřít ty dveře s tím velikánským ventilem. Ale já nosím batoh! A já mám manikúru! Ale stejně už dost oškrábanou. Co si kouzlomrsk neudělá sám... Prej oškrábaná manikúra... kdybych tě neznal a nevěděl, že máš ženu a brzo i dítě, řekl bych, že jsi g... páni, co je zase tohle? TOHLE je skleník s výhledem na soukromé lávové moře! Nádhera, co? Jó, na to bych si dokázal zvyknout... hm, zvykl jsem si. Lusíí, já chci svoje rodinný sídlo. Až tohle doděláme, tak ti ho financuju. Jsi nejlepší, Lusíí. Pusť měée! Promiň. Hm... u tamtěch dveří... Další dveře?... je jich asi tak tucet. Někteří i dostudovaní. Budeme se muset probít dál. Hlavně nerozbij okno. Láva sahá půl metru nad hranici zdi. Polk.
...
Vítej v mé... totiž, v otcově vinici. Nějaký prázdný, ne? Pozdní úroda, asi ještě nerozkvetlo. Jen jestli ti ho taky nesežrali... Kuš! Ještě nerozkvetlo! Zní to líp! Jak chceš, Lusíí. A kurva... KDE? Já to tady přestávám znát! A kurva... Otec mi o tom jenom vyprávěl. Noříme se teď do historické části Malfoy Manor. Tohle je jedna z těch částí, které jsou nezakreslitelné. S trochou štěstí budeme vědět kudy jsme šli podle mrtvých bystrozorů. Já se bojím, Lusíí! Nemůžeme to otočit? To těžko. Já naprosto netuším kde jsme. Teda... kolem tohohle křoví ve tvary Pawlovský už jsme šli. Super! Jé, hele! Dveře! Zase? Tyhle maj' na sobě nápis SKLEP.
...
Hmm... budu asi znít ohraně, ale - KDE TO ZASE JSME? Ve výtahu do sklepa? To mi došlo. Já to tady ale fakt neznám! Shrňme si situaci - jsme hluboko pod zemí v neprozkoumané části rodinného sídla, vůbec netušíme jak ven, ale hlavně musíme zachovat k... MY TADY CHCÍPNEME! Říkal jsem klid, ne paniku. Už jsem v pohodě. Podívej, tohle vypadá jako doly! Pod domem? Můj otec byl starý opilec. Bylo by to docela logické. Slyšel jsem, že v záchvatu velkorysosti sponzoroval a také dodal materiál na stavbu vojenské nemocnice, která ale nepřežila druhou světovou. Upřímně, ani bych se tomu nedivil... Co to je za potok? Svítí tak příjemně zeleně... Nešahej na to! To je žíravina! Jak to víš? Právě mi to sežralo botu.
...
Chceš něco slyšet, Seve? Uhm. Nedivil bych se , kdyby nebyl opilý jen otec, ale i ti horníci. Tak klikatý cesty jsem v životě neviděl. To ani ty v Bradavicích takový nejsou. Nejspíš máš pravdu, Lusíí. Stuj! Proč? Ehm... nedívej se dolů. Kam? Stojíme právě na římse deset metrů nad zemí. Kvíííík! Slez mi ze zad, nebo mě shodíš! Pozdě! Už... už... PADÁMÉÉÉ!!!! Klid Seve! Aresto momentum! Knííí... Slez. Mi. Ze. ZAD!! Nebo tě pustím! Sorry. Mno... těch deset centimetrů, co visíme nad zemí snad nic nenapáchá. Delete Aresto momentum. Uff... počkat. Delete? Eh, to jako fakt? Vypadlo mi, jak se to ruší. Aha.
...
A co je zase tohle? Měl jsi pravdu, zní to už trochu ohraně. Fajn, do příště vymyslím něco lepšího. Ale stejně, co to je? No... jak to tak vypadá, budou to asi zlatý doly. Jé, já mám nápad! Seženu si domácí skřítky-horníky a obnovím těžbu! To je dobrej nápad! Co takhle se rozdělit se spoluobjevitelem? Počkej chvilku... ne. To jseš ale pěknej kámoš! Já jen chtěl tu novou laboratoř! Ti dám dvě možnosti - buď ti ji zaplatím, nebo budeš moct pracovat u mě. Tedy, zatím...Já bych radši chtěl svoji... Vrr, co už s tebou. Hurááá!! Ticho, vyplašíš netopýry. Tady jsou netopýři? Pokud nepočítám toho velikýho, co stojí vedle mě, tak ano, jsou. Koukni na strop. Hele! Já nejsem netopýr! Drž hubu! Se jim to nelíbí! Zatím křičíš jen ty, ochránce přírody.
...
Co to sakra... Kde? A jo, promiň. To je tvoje replika. Dík, žes mi ji zkazil. No jo, sorry. Já myslím tamten gejzír žíraviny! Tady by se to normálně dalo stáčet a prodávat... Až to tu doděláme, budeš s tím moct začít... Fakt? Dík! ... na vlastní náklady. No tak nic. Já tě budu sponzorovat žíravinou, ty si akorát přineseš flašky. Fajn, v Bradavicích je jich plno. "Křikla" mi jich tam nechal dost. No, začínám si myslet, že ten učitel byl na dvě věci. A ani jedna z nich nebyly lektvary. Musím s tebou výjimečně souhlasit... Zalez! Bystrozor na koštěti! Kvík! Dobrý! Slez z toho krápníku. Kdybych tak věděl jak! Vydrž, já tě sestřelím.
...
Au! To's nemusel! Musel. Takhle sundávám koťata ze stromů běžně. Copak vypadám jako kotě? A... zbyde z nich něco? Většinou jen krvavá kaše. Ty jsi měl štěstí, že jsem mířil na krápník. Prý "Ochránce přírody"... to tak. Tys to řekl. Přiznávám, jsem vinen. Hmm... všiml sis toho? Ne. Čeho? Je jich tady nějak míň. Že bychom je už všechny vystříleli? Sakra! Schovej se! Kvík! To je Weasley senior! Ten idiot využil toho, že na mě udělali zátah a rozhodl se mi prozkoumat sídlo! Co mám dělat! Viděl mě! Oni si myslí, že jsem na jejich straně! Určitě to nebude tak z... On vyčaroval Patrona! Chce to prásknout ostatním! To nedá! Bazukou na tebe, špinavej krvezrádce! Dík, Lusíí. Zachránil jsi mi kůži. Neřek' bych. Když jsem ho odstřelil, Patron tady už nebyl. Určitě to stihl vyslepičit ostatním. Vypadá to, že se tohle kafe protáhne... Vem batoh. Vzlyk! Proč vždycky já?! Ticho bude, musíme se odtud dostat. Přestaň do mě dloubat tou pistolí!
***
Příště se v dobrodružství Seva a Luciuse podíváme do Londýna a možná i někoho zachráníme. Očekávejte vnitřnosti, krev a tendolevícoještě. (Tuggere, jdi do řiti)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14