OC-tober 2023, část 3. (21-31)

 A do třetice všeho... dobrého? 

Finální desítka kreseb. Teď nebudu moct následující asi dva měsíce na skicák ani kouknout. Let's f-ing go.

/21/ BALLGOWN (Jemma Lassey)

 


*

/22/ STEAMPUNK (Anderien Ettreasil)

Bezpečnost při práci především. Zvlášť je-li to práce v laboratoři.


*

/23/ GOTH (Gabrielle)

Gotika znovu. A jinak :D

Gabe je jedna z mých nejstarších postav, pokud se nepletu, vytvořila jsem ji někdy v roce 2009... a minimálně pro účely OC-toberu jsem ji "obnovila" před dvěma lety. 

Začala mě ale docela bavit (znova), tak jsem si říkala, že bych tu její "renesanci" mohla dovést ještě dál a překopat i její příběh. Ten původní teď už nedává zrovna moc smysl - dáno především tím, že většina zbývajících postav z něj získala postupem času vlastní universum. Tak... možná někdy...?


*

/24/ 1810s (Lilith)

Účastníse sice velkolepého bálu, ale za zábavou nepřišla. Tenhle vrahoun tu má později večer práci. 

Hromada nožů pod sukní, ostré jehlice do vlasů... a v náhrdelníku jed.

Štýlový...


*

/25/ 1830s (Swiftlinna)

Tady se sice na rozdíl od předchozí dámy neschyluje k vraždě, ale tenhle pohled taky neznačí žádnou dobrotu. Průšvih na obzoru.


*

/26/ 1850s (Emmy)

Hele, furt si nejsem jistá, jestli umím kreslit děti.


*

/27/ 1890s (Deidrea)


*

/28/ 1920s (Alyss)

Je to dáma, vole.


*

/29/ 1950s (Irma Fawller)


 *

/30/ 1970s (Kelly & Jola)


 *

/31/ HALLOWEEN (Blake Lesley-Ibarra)

Úplně původně jsem měla v plánu jiné náměty (Margit v kočičím kostýmu? Esme jako čarodějnice?), ale pak se mi v hlavě uhnízdila Oops! I did it again! a nešla vyhnat, takže... 

Yep. Blake jako Britney Spears.

(It's Blake, b*tch!)


.

.

.

Z "historického hlediska":

OC-tober 2020, část 3. (21-31)

OC-tober 2021, část 3. (21-31)

OC-tober 2022, část 3. (21-31)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14