Korálky - nové projekty, pt. 14

 Já se tady raz za měsíc objevím a zas zmizím, k?

Upřímně, nechtělo se mi teď většinoupo návratu ze zámku navečer už dělat vůbec nic, tím míň zapínat počítač a něco vymýšlet. Spíš jsem většinou jen četla. Zítra ale už pro tuto sezónu oficiálně končím, takže jestli se trochu oklepu, mohlo by se to tu zlepšit. Trošičku. Maličko. Snad...? Doufejmež :D

A tak si dneska dáme něco nenáročného. Třeba další korálky?

/91/ Známka punku 2: Akorát že naušnice

 I se sichrhajckou :D


*

/92/ Křivej Evžen

Abychom si rozuměli - na zámku panuje nepsané pravidlo, že každý páv je Evžen a přes to nejede vlak. Přípustný je i Uřvaný blbec, ale to jen tehdy, když se rozhodne překřikovat s kostelním zvonem. 

A ano, toto má skutečně napodobovat paví pero. Byť to tak nejspíš nemusí na první pohled vypadat.


*

/93/ Hexagony

Nejčastější problém při nákupu nových korálků?

"Co s nima budeš dělat?"

"Nevím. Byly ve slevě..."


*

/94/ "Tisíc a jedna noc"


*

/95/ Červené lapače


*

/96/ The Tailshakers

Odkaz na skupinu, se kterou tančí ségra. Tohle bylo zrovna pokračování její objednávky, kterou mi zadala, když jsem za ní minulé léto letěla do NYC. Ocásek víly má barvami připomínat sukýnky, které nafasoval ročník '22 (ale teda vyfotit se to nedalo)


*

/97/ Náš soused

Tenhle název pro změnu odkazuje na to, že si zámeckou půdu pro letní hnízdění už roky vybírá orovská mateřská kolonie vrápenců malých, a také na projekt, do kterého je zámek zapojen. Jde v něm prakticky o to, žemnohé druhy netopýrů si jako svá letniště vybírají kromě mělčích jeskyní a dutin stromů také zákoutí v podkroví starých domů, věží kostelů, zámků a hradů. 

Netopýrům/vrápencům tyto prostory poskytují potřebný klid pro vyvedení mladých, a tak bychom na ně měli myslet i při rekonstrukcích a ponechat jim alespoň jednu vletovou škvírku. 

Pro více informací můžete omrknout stránky projektu.


*

/98/ Zelená vlna

Zase jsem si pro jednou zalaškovala s macramé. Možná tomu jednou přijdu na kloub. Ale zatím je to boj.


*

/99/ Naslepo

Takový pokus proběhnuvší ve FB skupině Korálkování se Šárkou. Každý den se objevil jeden krok návodu s tím, že z toho na konci vyleze překvapení. Mám ale dojem, že jsem si to právě u konce musela trochu modifikovat, protože mi to asi někde nevycházelo či co...


*

/100/ Už-ne-křivej Evžen


.

.

.

Zdroje:

#96, #97 & #100 pochází z Pinterestu

#99 je vysvětlen v popisku

K výrobě ostatních projektů bylo využito návodů z různých ročníků časopisu Korálki.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...