Korálky - nové projekty, pt. 10

 Na chvíli jsem zmizela ze scény, i když pochybuju, že si někdo všiml. 

Tak si dneska dáme další korálky, na skladě jich je ještě mnoho. 

/55/ "Podzimní náušnice" 

Když nepočítám ty s třásněmi, jsou tohle asi největší náušnice, jaké jsem zatím vyrobila. 

*

/56/ Na dobré účely

Tyhle čičmundy jsem "ulovila" na kreativním veletrhu, připadají mi trochu jako moje Ciri. 

Nakonec jsem je darovala (společně s dalšími čtyřiadvaceti páry) do aukce jednoho místního sdružení, které pomáhá s odchyty a kastracemi toulavých koček. 

*

/57/ "Pokus-omyl"

To jsem si tak hrála s technikou, každý krok byl doslova: "A teď zkusím tohle a uvidíme, co z toho vyleze!" 

Celkem to zafungovalo, zdá se. A dneska už tyhle náušnice "straší" až v Izraeli - vyměnila jsem je s internetovou kamarádkou za obraz kočky.

*

/58/ Náramek s pyramidkami

*

/59/ Peyote trojúhelník

Na korálkářské FB skupině nedávno probíhala soutěž se šperky vyrobenými touhle technikou. Zkusila jsem tedy štěstí taky, ačkoli tenhle typ soutěží úplně v oblibě nemám. Jakmile jeden v dané komunitě nemá známé jméno a v přátelích aspoň 200 lidí, v životě nemá šanci. 

No, tak či tak jsem to zkusila minimálně kvůli tomu, že jsem tohle ještě nikdy předtím nešila. Pochválím si to sama, protože nikdo jiný to pravděpodobně neudělá - vypadá to celkem slušně. Jen to teda zabralo strašného času a ke konci jsem si říkala, že už takovou pitomost v životě neudělám.

*

/60/ Kocouři

Stejně jsem to nevydržela a musela zkusit touhle technikou ještě něco, tentokrát ale v menším měřítku:

.

.

.

#55 a #58 vznikly podle návodů v časopise Korálki

#56 a #57 jsou vlastní invence

#59 a #60 jsou inspirace z Pinterestu

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

(nejen) Korálkový speciál