Filmový večer: Shape of Water/Tvar vody (2017)

 Inu...

Stalo se před časem, že jsem se v noci šla napít a nějakým způsobem jsem skončila na gauči, zamotaná v dece, hledíc na tento kousek. Samozřejmě, stejně jako před pár lety Sestra, ani toto se neobešlo bez komentáře. Tentokrát však s tím rozdílem, že se debata - stejně jako prakticky vše ostatní v této době - odehrávala v kyberprostoru formou pozdně nočního chatu s Aki. Tím pádem se podstatná většina reakcí zachovala prakticky v intaktní podobě.

Výběr "nejlepších" postřehů číhá pod čarou.

A jo. Asi !!SPOILERY!! či co...

______________________________________________________________________________________

  • Na ja, někdo to rád vlhké.
  • Nemůžu být jediná, kdo chce Tříprstého Šmejda osekat ještě trošičku.
  • A DOST! Zmlátit ho chci! A to tak, že moc!
  • Je mi úplně jedno čím - kýblem, židlí, jeho vlastním obuškem... Hlavně že vůbec!
  • Á, už ho má naloženého ve vaně. Hehe, rybí polívka...
  • Ne, vážně. Voda? Máme. Bylinky? Máme. Sůl? Máme. Ryba?... Máme.

  • Stejně si myslím, že ten žabinec-či-aké-oné musel být pořád Vylepšení oproti těm plesnivým zdem.
  • Ukousl kočce hlavu. He's on a thin fuckin' ice.
  • Občas bych ráda věděla, co se děje Del Torovi v hlavě.
  • Mám ideální zvukový podkres - bubláni akvarijního filtru.
  • Líbí se mi byt Uměleckého Souseda.
  • Fuj, to ty prsty Šmejdovi hnijou nebo co?
  • Eee, divná fantasy sequence. Tož co to je? Confessions of a Teenage Drama Queen (Zpověď královny střední školy, 2004)
  • Můj vnitřní akvarista se ozývá: "Padají tvému boyfriendovi šupiny? To není nic, co by nespravila trocha manganu."

  • Je ale pravda, že s dávkováním by mohly být trochu potíže. Počítá se to na vanu... nebo rovnou celou koupelnu, proč ne...
  • Zelda. Nutně. Potřebuje. Rozvod!
  • On se chová úplně jako můj betťák Modruška. Až ta moje ryba začne svítit, bud vědět, na čem jsem.

Vzato kolem a kolem, i já raz za čas přežiju nějakou tu romantiku.

Mimochodem, když už jsem se tak pěkně prokecla - tohle je pan Modruška, bydlí se mnou od letošního Valentýna:



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14