Na horor jsme vyrazily...

... a celý ho propindaly. Ale potichu.

To bylo totiž tak: četla jsem si mírumilovně jakýsi článek kdesi na CollegeHumor, když tu na mě vyskočilo video. Konkrétně trailer. A ještě konkrétněji trailer na nový horor The Nun, v češtině Sestra (byť si myslím, že by určitě fungoval i přízemnější překlad Jeptiška). Nejdřív jsem si říkala, co že je to zase za pitomost... ale ono se to v té hlavě nakonec rozleželo a já si řekla, že když jsem přežila novou Mumii bez újmy na duši, tuhle zábavně vypadající pitomost přežiju taky.

Jenže jsem nechtěla jít sama - kravina nebo ne, pořád to byla hororovka a mně se nechtělo jít samotné po skončení pomalu přes půl Olomouce v noci na kolej. Takže jsem začala shánět nějakou "oběť", která by šla taky. A ono se mi podařilo ukecat Nikitku. A tak jsme si vesele vyrazily na večerní promítání, protože jsme sice podobní poserové, co se tohohle žánru týče, ale když už, tak už. A přesně proto, že jsme obě poserové, bylo nám poměrně jasné, že si film budeme náležitě a schválně kazit.

Ovšem pozor, kazit SOBĚ, nikoli zbytku kina. Takže pěkně potichu, jak už jsem řekla... a rozhodně pomohlo, že před námi i za námi byly dvě prázdné řady. :D

Jo, asi !SPOILERY! či co...


"Dveře s nápisem Zde končí Bůh... No otevřete je, jo jo..."
"A rozhodně je nezavírejte a nezamykejte, až se něco podělá."
*
"Třeba ta démonická jeptiška není zlá. Chce se seznámit, ale neví, jak se to dělá, tak jenom chodí okolo a vypadá u toho děsivě."
"Jako my na koleji!"
*
(zpoza Zde-končí-Bůh dveří, kde výše zmíněná asi bydlí, se ozve zavrčení)
"Je to jasný, má krámy."
"Ne, má hlad. Dej si Snickers, nejsi to ty."
*
(otec Burke, kněz/exorcista, kterého z Vatikánu poslali, aby to prošetřil, při noční honbě za přeludem... tedy přízrakem svého posledního a ne tak úplně podařeného exorcismu skončí pohřben zaživa)
"Dal bych si černý kafe. A věneček. Rakvičku už mám."
*
"Spím ve strašidelným klášteře uprostřed ničeho a vzbudí mě divný zvuky na chodbě. Co udělám?"
"Půjdu se podívat! Rozhodně nezamknu na čtyřikrát, nevlezu celá pod peřinu a nedělám, že tam nejsem!"
*
(o jedné ze sester, která se na začátku filmu oběsila, ale to jí nezabránilo dál se potloukat po nocích po okolí)
"Ona je jako já. Studená, bledá, když se pohne, křupe..."
*
(novicka Irene, která byla na místo poslána jako Burkeho doprovod - protože ženský klášter -, se s ostatními obyvatelkami objektu nachází v kapli; dovnitř vrazí Burke a cápek, který je tam přivezl; jeptišky zmizí jako lusknutím prstu)
"Viděly chlapa, tak utekly."
*
"Potřebuje živou duši, aby ji posedl. A proto ji chce teď utopit, že jo..."
*
A proč že se to všechno dělo?
"No jasně, démon chtěl holku, ale naštval se, že vylezl na svět zrovna v ženským klášteře a jeptišky s ním nechtějí nic mít, tak je killuje!"
***

Dohromady jsme se tedy slušně pobavily. Lekačky byly slušné, našlo se i dost cool scén... na druhou stranu se film hemžil řadou nelogičností (a nemyslím jen klasické věci typu "Naprosto prokazatelně tady řádí zlo. Tak se rozdělíme, ne?") & finále to úplně, ale úplně zabilo.

A největší zážitek byl nakonec ten, když jsme se vracely na kolej a po cestě potkaly dvě řádové sestry. Nejspíš netušily, proč jsme kolem nich přidaly do kroku. :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14