Vánoční loot 2020

 Každá tradice někdy musela začít, ne? Tak tahle začala loni.

Rok se s rokem sešel (teda, víceméně) (ale těch pár dní vzal čert) a nastal opět čas na vyzvednutí toho nejlepšího, co na mě číhalo pod borovicí letos (byť mě potěšilo úplně všechno, samozřejmě...):

Speciální sada samolepek, edice LAPIS BITCHES

A odstartujeme dárešškem od Aki, spolužačky/kamarádky/členky výše zmíněné grupy Lapis Bitches. Všechny, naprosto všechny tyto samolepky jsou úzce spjaté s našimi zážitky:

  • Hella + Wanna see my favorite book? - cesta na Island
  • holub Guido - zájezd do Říma
  • ZADEK + Mám to v mandorle - studium 
A mně zas, jak se znám, bude líto je použít :D

*

JÍDLO S PŘÍBĚHEM!

Tentokrát od jiné spolužačky/kamarádky/členky Lapis Bitches, Barči. I tyhlety věcičky se vážou k našemu islandskému dobrodružství. Když to trochu přeženu, na tady těch tyčinkách jsme v podstatě přežívaly :D 

(... ty ovocné rolky - které mimochodem můžu jedině doporučit - tam byly ještě jedny)(byly)(jahodové)


*

Nikitčin speciál

Spolubydla má milovaná se letos opět vytáhla s volbou dárku pro spolubydlu její milovanou, tedy mě (nyeheh). 

Moc tady o tom asi nemluvím, nebo si minimálně nemůžu vzpomenout jestli ano, ale jsem expert na pexeso... tedy minimálně ve svém okolí. Ne, vážně, nikdo se mnou už nechce hrát. A co udělala s touhle informací Nikitka?

Sehnala. Mi. PERSONALIZOVANÉ PEXESO <3

Jsou tam naše společná dobrodružství z posledních pár let, cesty s LB (viz výš), zvířátka... Nebála bych se tvrdit, že je prostě dokonalé. A Nikitka se dokonce dobrovolně upsala k tomu, že si zahrajeme, takže... nyehehehe *představte si tu velmi zlomyslně se usmívajícího smajlíka*


Ještě detail cedulky, která zahřála u srdíčka. Toho s nápisem "Vole" z loňského roku :D


*

Neplacená reklama aneb Propagační mikina Táborů Fortescue

Je obrovská, tmavě modrá, teplá... A taky už druhá, kterou vlastním.

(kdo klikne na obrázek, dostane překvápko) 


*

Holiday Barbie 2020 & BMR1959

Začala jsem letos sbírat panenky & tyhle dvě jsou nejnovějším přírůstkem. S nimi už má začínající sbírka čítá zatím šest kousků (nebo sedm, chcete-li počítat i jednu Monsterku) (Operettu s bruslemi, yay!)

Letošní sváteční mě naprosto okouzlila těmi vlasy, navíc bych řekla, že k ní ta zlatá zkrátka jde. Byla pro mě jasná, a tak jsem ji měla doma už někdy od října s tím, že ji otevřu pěkně až pod stromkem (i když jsem se tu a tam vkradla do krabice, protože ty vlasy jsou na dotek zkrátka... ach!)

BMR1959? To byl zas doslova impulzivní nákup den před Vánoci. V pondělí jsme vezli venkovního kocoura k veterináři na kastraci, a než jsme si ho měli vyzvednout, zaskočila jsem na špionážní návštěvu do prostějovského Dráčiku. Přiznávám, byla jsem celkem nalomená k tomu vzít Dragon Empress (protože - no tak, je to DRAK!). Tahle ovšem na druhou stranu je kompletně pohyblivá, což je něco, co jsem jako malá vždycky chtěla a nikdy neměla. Nakonec jsem nevzala ani jednu s tím, že se do PV stejně budeme vracet ještě ve středu s jinou kočkou (taktéž venkovní, taktéž na kastraci) a že si to nechám ještě projít hlavou. 

Stejně jsem k ničemu nedošla, a když jsem se do PV vracela, řekla jsem si, že si je prostě prohlédnu pořádně a rozhodnu se na místě. Ono se to nakonec vyřešilo skoro samo. "Dračice" po bližším prozkoumání nevypadala zas tak dobře jako na první pohled... a tak jsem nakonec sbalila tuhle. Vzato kolem a kolem, dalo by se říct, že to byl možná osud. Několikrát jsem si ji už prohlížela v jednom hračkářství v Olomouci a vždycky jsem nákup zamítla. No, čekala, čekala... a nakonec se dočkala.


(vidíte? Ty vlasy jsou podle mě v reálu MNOHEM lepší než na promofotkách)

*
A mimochodem, když už jsem nakousla ty kočky a kastrace - podpořili jsme letos sdružení Kočky SOS z Hodonína, které kromě toho, že hledá toulavým kočkám nový domov, taky zařizuje jejich odchyty a právě i kastrace. Toulavé kočky jsou přemnožené. Nechte je kastrovat.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14