Vánoční loot 2019

Ale ale... Další sebestředně zaměřený článek za tak krátkou dobu? Hell yeah.

Filozofování stranou, smysl tohohle článku nebude hlubší než dětské brouzdaliště. Já to vzala doslovně. A tak jsem se to tady rozhodla vzít po lopatě jakožto drobnou rekapitulaci toho, co mi v té podstromkové náloži nadělalo asi největší radost.

Mapa Severních království
Tak jo... kdo sem už zabloudil víckrát/zná mě odjinud, ví, že jsem celkem nerd přes Zaklínače, takže je celkem jasná věc, že tohle jsem při výběru do článku nemohla ignorovat.

Ta mapa je fakt krásná práce, zobrazující dějiště třetího dílu zaklínačské herní ságy - bez datadisků, samozřejmě. Ještě teda nevím, kde a jestli vůbec bude viset.


Mimochodem, v pravém dolním rohu reversu má dokonce tenhle drobný detail:

*
Z masa a ohně (Zaklínač)
Plavně pokračuju rovnou k dalšímu vědmáckému úlovku (který jsem si teda pod naši borovičku vpašovala sama) - v pořadí čtvrtý ze zaklínačských komiksů vydaných nakladatelstvím Dark Horse Comics (ti můžou mimochodem třeba za Hellboye). Jde o celkem čerstvou věcičku, a jelikož jsem si za minulé zimní zkouškové pořídila jako odměnu ty předchozí tři, nemohla jsem v knihkupectví nechat ani tenhle.

Ze všech čtyř komiksů se mi Z masa a ohně líbí zatím nejvíc, ať už jde o grafickou či příběhovou stránku. Dějově navazuje za herní datadisk Hearts of Stone, konkrétně na jistou událost hned na začátku, takže se s Geraltem podíváme do Ofieru, jižního zámořského království, kde se náš milý zaklínač zaplete do případu záhadných úmrtí královských konkubín. Samozřejmě, že v tom má pařáty potvora. A nejen ona sama.

Každopádně, i když jsem četla, jak na to hodně fanoušků kydá hnůj (pravděpodobně proto, že za tím stojí dvě ženské & to je něco, co mužští členové tohohle fandomu přeš srdce přenáší jen těžko), já byla plně spokojená. 11/10 vědmáků doporučuje.

*
Obraz Weron
Jak styl kresby napovídá, autorkou je má oborová spolužačka/umělecky založená kamarádka Akishito. Znáte mě, jsem jednoduchá bytost - kdo mi dá fanart na moje dílo, toho budu na kolenou uctívat.

*
Naprosto nejlepší dekorativní set na kolej
Aneb podtácek a srdíčko na zeď, tentokráte od spolubydlící mé milované - Nikitky. Rozhodně se to nedá jen tak popsat, protože prostě... protože prostě tak. A jelikož obraz vydá za tisíc slov...

*
Pičičinky a šmuky
Jde o takřka odbornou terminologii, na to pozor. Někdo to může znát jako bižu, šperky, ozdobičky... Rozhodně odpovídající mé estetice.

*
Vaše znaménko krásy. Průvodce světem extravagantní ženy (Dita von Teese & Rose Apodaca)
Rozhodně zlatý hřeb článku i večera. Mlsně jsem tuhle knížku obcházela v tolika knihkupectvích v naději, že ji zlevní ještě o kousek víc... a pak jsem ji na Štědrý večer naprosto perplex našla v balíčku.

Jde o soubor rad a tipů, jak se starat o svůj vzhled, sepsaný americkou burleskní tanečnicí Ditou von Teese. Je to hrozně zajímavý, mimo jiné tam jsou i různé návody, ať už na cvičení, make-up, pin up účesy... Rozhodně to není na každý den, si myslím, ale občas na zpestření se to hodí. Navíc jsou tam kvanta pěkných fotek.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14