Pro srovnání: 2011 vs 2020

 "Hele, a jak moc edgy to chceš?" 

Mé třináctileté já: "ANO!"

Tohle je pravděpodobně něco, co muselo proběhnout během tvůrčího procesu předcházejícího vzniku následující kresby. Jinými slovy: ano, Vědmi v.2011 si skutečně myslela, že tenhle design je dobrý nápad (ouvej)

S touhle kresbou jste se mohli setkat už kdysi v tomhle článku. Ano, jsem si vědoma toho, že se tu opět zatrapčím až do pekla, ale to už jsou holt rizika zakládání blogu v období těžké puberty. No nic, ehm.

Dobře, dobře, ono to zas TAK špatně není, ba naopak bych si troufla říct, že na tu dobu a míru schopností je to nakreslené celkem slušně. A vlastně to není ani zas TAK hrůza, co se celkového designu týče. Jen je to... no, uznejme... trošku trapný. 

K předělání mě tentokrát nevedla jako v jiných případech pohnutka to spravit, nýbrž jen a pouze vlastní zvědavost (a tak trochu mě do toho ukecal jeden člověk na tumblru) (ale jen trošičku)

Jak to dopadlo?


Pár věcí jsem lehce spravila, ne že ne. Hlavně jsem vyměnila tu... věc..., kterou původně držela v pravačce. Teď jsou ty její rekvizitky sice pořád hrozivě edgy, ale aspoň k sobě pasují :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14