Tohle jsem kdysi spáchala...

Jak název článku napovídá, tohle jsem kdysi spáchala v páté třídě(jakože první návrh té postavy, tohle všechno jsou kresby z loňska). A až v minulým roce jsem ji "dotáhla" k skorodokonalosti.
Provokativně jsem ji pojmenovala "Královna Kobra" :D Narodila se jen s jedním okem, umožňuje jí to však vidět budoucnost.


Zde jsem ji nakreslila za svobodna (ženy z jejího národa nosí jako svobodný vlasy na volno, po svatbě je nosej stažený do nějakýho účesu)


Zde - pár let po svatbě (místo snubáku naušnice, stažený vlasy a na tom... kusu hadru (?) přes oko je něco jako "šťastně vdaná")


No a toto můžu odůvodnit akorát tak, že jsem se nudila v hudebce :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14