Dlouho očekávané pokračování "Neestetických čmrků" z roku 2012

 Těžko říct, kolik tehdejších čtenářů ještě chodívalo na můj původní blog, než navěky a neodvratně zdechnul, takže tady je rychlé uvedení do situace - nadpis zmiňuje tento článek

Osm let, pff, co to je? To je přece takové... hm... módní zpoždění, řekněme. A ne, rozhodně to není kvůli tomu, že jsem po přestěhování sem procházela všechny články, jestli si Blog.cz nepřipravil nějakou zradu při zálohování podle jejich návodu, ne ne...

Inu, každopádně jsem tehdy slibovala, že eventuálně dodám ještě zbývající dvě díla ve formátu A3, to jest příliš velkém na to, abych je bývala mohla rozumně oskenovat (tzn. ne na dvakrát a následně zase spojovat), a u nichž jsem byla příliš líná, abych je tehdy vyfotila. Ale tak což. Jsou tady teď a to je to hlavní, na čem by mělo momentálně záležet.

/1/ "Velkoplošná niť v tuši" (slovy mého 14letého já)

Oficiální verze té "abstraktní kočky", která je v původním článku asi třetí odspoda. Tahle už je nudná. Není tam kočka. I když...


/2/ Parafráze Muchova plakátu

Jak jsem vždycky byla méně než nadšená z výtvarkových témat a pokaždé mi hrozilo akutní zavaření mozku, když jsem se snažila najít nějakou kreativní kličku, tohle nebyl úplně ten případ. Vzato kolem a kolem, bylo to hodně volné zadání. A vzhledem k tomu, že jsem byla tou dobou až příliš hyperfixovaná na Hellboye a svou fanverzi, nedalo se čekat, že by to dopadlo jinak. Uvolněte místo pro pyromancera Ashley:


Mimochodem, když tu nad tím teď tak přemýšlím, celkem mě láká předělat některá známá umělecká díla se svými OCs. V nejbližší době sice asi ne, kromě jiných povinností dlužím něco ještě pár lidem z tumblru, ale líbí se mi to jako plán do budoucna...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14