Neestetické čmrky aneb Výtvarkový zločinec :D

Tak jo, vzhledem k tomu, že se blíží konec školního roku, rozhodla jsem se vás neušetřit toho, co jsem spáchala za celej rok ve výtvarce. Mimo to si potřebuju nutně postěžovat na pár věcí...


Tak jo, připravte se! :D
1.) Volné téma aneb WHY?

Si tak říkám, že jsem to mohla v klidu nazvat Za co, panebože, za co :D
Trocha vysvětlivek - to probodlé šípem je chlap
- ta v tom fialovém má totálně divnej xicht
- to blonďaté za tím kamenem jsem já v rádoby steampunkovém brnění :D

2.) Dřevo aneb Bože, já jsem dřevo :D


Rozmývací pastelky forever :D

3.) Pichlavé kvítko
Nějak si nemůžu uvědomit, zdali jsem ho sem už nedávala. Kdyby ano, omlouvám se :)

4.) Kamínek aneb Kterak výtvarka si znepřátelila mou tužku


5.) Pokračování kamínku
Rozhodně zbožňuju polovolná témata


6.) Bonsajka aneb Co má paní Julieth Sikh ibn la Fey doma :D
V období, kdy jsem to kreslila, u mě uplatnil svou krutovládu jeden můj příběh, takže jsem víceméně kreslila spoustu věcí v souvislosti s ním... jako třeba tohle:


7.) Co může růst v květináči aneb Víly
Tak která je ta špatná?


8.) Části obličeje aneb Aneta Langerová na kousky
Čtyři písmena, jo? N. U. D. A.


9.) Vědmina levá pazourka


Všichni kreslili mírovej znak, tož jsem musela dát něco extra :D


10.) GaGa aneb Slavná osobnost trochu jinak
Já VÍM, že už tu je. Tohle je ale v jiné souvislosti


11.) Pšáníška k novému roku :)


12.) Obrys postavy aneb Chudák Baby doll


13.)Vyškrabovací Odkrývací technika aneb Záložka s Ankchem
PROČ do toho nedat kousek osobnosti? :D


14.) Reklama aneb Značka ze třetí třídy to schytala plnou ranou
Popravdě, asi se pomstím Abeovi a v komixu mu nakreslím ty šortky :D


15.) Abstrakce aneb Jak to vidím, je to jen tahání niti namočené v tuši
Já v tom normálně vidím kočku! A vy?


16.) Plakát proti... aneb WTF na plný úvazek
Ta kapička krve se mi moc líbí :3


17.) Magnolie aneb Jak mám jít odvážně do takové jemné kytičky??
Prej "A nakreslete to odvážně". Jako fakt. Magnolii. Odvážně...


No nic, ty velký obrázky se mi nechce skenovat, takže na Parafrázi Muchova plakátu a Velkoplošnou niť v tuši si budete muset počkat.

Vzhledem k tomu, že málokdo by se v tomhle článku asi dočetl kvůli délce ke konci, stěžovat si budu až příště.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14