Zase z jiné tvorby 3

Sice od posledního článku s tématikou korálků uběhlo něco málo přes tři roky (až tak?), neznamená to, že bych se téhle zábavy vzdala. Jen jsem se jí už nevěnovala s takovým nasazením jako dřív.

A tak jsem tedy posbírala malou část toho, co vzniklo mezi lety 2015-2018, a rozhodla se to tu předvést. Na některých kouscích je možná patrné lehké obnošení, zvlášť na naušnicích. Jsou to věci, které nosím v podstatě nejčastěji - od doby, co jsem si začala bižuterii vyrábět sama, skoro nic takového jsem si nekoupila. Tedy... kromě určitých fandomových věciček na Whoconu a... (eh, nekaž to)

Naušnice
Od doby, co jsem si nechala píchnout i druhé ucho, jsem si nějak navykla nosit delší naušnice...

*

Náramky

*
Lehce tvarově experimentální přívěsky

*
Náhrdelníky
Tentýž základ, avšak lehká obměna.

*
Choker
Áá, tohle je dost čerstvá záležitost, byť jsem tomuhle druhu náhrdelníků propadla už dřív. To jsem takhle dostala k narozeninám podobný z bílých perliček a když jsem jej chvíli zkoumala, došla jsem k tomu, že ta technika je celkem jednoduchá a že ji vyzkouším s jiným typem. Mám dojem, že se tomu říká pravoúhlý či síťový steh a broušené korálky/ohňovky k němu sedí o něco víc než ty kulaté.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14