Zase z jiné tvorby 2

Hellou!
Tak jsem po delší pauze opět tu. Tři týdny jsem teď byla za lazara a jít na PC bylo to poslední, co jsem chtěla. Kolikrát i jen sedět bylo nad mé síly (nízký tlak + špatná reakce na léky + ta původní nemoc... no katastrofa) :D Vůbec to byl absolutně neproduktivně strávený čas - psát se mi nechtělo, kreslit se mi nechtělo...

Ale pak mě napadlo, že bych, až sem zase budu něco dávat, mohla trochu přiblížit mé další zaměření, tedy korálky (naposledy jsem se o nich zmiňovala zde)

Není to úplně všechno, protože mezi těmito dvěma články vznikala řada prodejních kousků - vesměs barevných kytiček.
To, co vám představím dnes, je už něco trochu na vyšší úrovni než posledně :D
Snad to neurazí ničí estetické cítění :D


1.) Všelijak barevné třásně

Ve vlastnictví se mi ocitlo několik sáčků těch dlouhých tyčinek, a tak jsem ve volných chvílích kombinovala a kombinovala. Toto všechno vzniklo o velkých prázdninách.
Musím omluvit "kvalitu" fotky - foťák už nějak nedokáže rozumně zaostřit, i když to všechno bylo v rovině...
*
2.) Páskové náramky

Také jsem se stala majitelkou stávku na tzv. náramky přátelství. Mám ale velmi mizerný odhad na velikost, a tak jich většina stejně sedí akorát mně, protože mám opravdu úzká zápěstí :D
Odspodu nahoru jdou od nejstaršího po nejnovější.
*
3.) Náušnice převážně kulatého tvaru

Něco takového tvoří prodejní řadu. Na kosočtverečcích jsem cvičila práci s dvoudírkovými korálky.
Horní čtyři páry patří mamce.
*
4.) Kolečka

(Jo, jen tak btw - tohle bylo docela těžké vyfotit, protože si mě už všiml Kiki a začal si hrát s tou žlutou šňůrkou :D )
Občas si zajdu i na nějaký korálkovací kurz v PV - naučila jsem se tam například dělat tato kolečka. Je to asi zatím jedna z nejtěžších věcí, jakou jsem kdy šila :D
*
5.) Náramky zase jiného typu

Ty dva ploché jsou opět s dvoudírkovými korálky a jsou asi nejčerstvější. Ten modrobílý jsem dodělala přesně včera. Jsou podle knižního návodu a i na ty moje teňoučké ručičky trvaly docela dlouho :D

Ty zakroucené (nevím, jak moc to jde poznat, přeci jen trošku hůř vidím) jsou práce kurzová. Tedy, přesněji ten oranžový. Modrý opět vznikl teprve nedávno - měla jsem v plánu si ho vzít na včerejší maturitní ples, ale ještě jsem nebyla tak úplně v pořádku, abych mohla někde večer v pohodě pobíhat v krátkých šatičkách :D A zase - práce na dlouho, i když jsou oba docela krátké :D
*
Ten kocúr aby se taky nepřišel podívat...

Na ja, můj dozor :D
*
Bonus pro GoT maniaky - Martell trochu jinak :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14