Zase z jiné tvorby

Hellou!
Po chvilkové pauze se vracím zpět na blog.
Původně jsem chtěla přidat další část Cesty do Anglie 2, ale to vidím spíš jako prázdninový seriál počítaný od začátku července. Dostala jsem totiž úplně jiný nápad.

Přibližně čtvrt roku nazpátek se mi do rukou dostal sešitek o náušnicích z korálků a chtěla jsem to zkusit. Myslím si, že jsem si techniku osvojila docela rychle a hotové výrobky dnes už nevypadají jako tehdy, když jsem začínala.

Napadlo mě, že bych vám mohla něco ze své výroby předvést.
Doufám, že se aspoň někomu zalíbí.


1.) Začátky

Jak název napovídá, tohle jsou výrobky z doby, kdy jsem se teprve učila. Úplně první jsou ty červenohnědé třásně a ty modré květiny.
Uprostřed je náramek, v době focení teprve čekající na dodělání - potřebovala jsem sehnat nějaké zapínání.
Červené květiny a žlutočervené třásně se u mne dnes už nenachází - jejich majitelkami se staly Nikitka (kytky) a Ilía (třásně).
*
2.) Současné

Zde jsou zase pro změnu věci, co vznikly v bližší době. Asi nejmladší jsou ta žlutozelená kolečka s hnědým korálkem uprostřed.
Fialový "tvar" se zeleným nahoře jsou ostružiny - vznikly na přání mamky.
Jen mne trochu štve, že se ty třásně u "melounové soupravy" tolik kroutí. Hodně jsem u toho utahovala nit.
*
3.) Čekající na dodělání + experimenty

Na dodělání, jak jde vidět, čeká červená třásňová naušnice a ta vedle ní.
Třetí v horní řadě je váleček, navlékaný okolo tužky.
Pod nimi se nachází další náramek, tentokrát jsem zkoušela nahradit kulatý rokajl (skleněné korálky) trubičkami. Teď v pátek jsem testovala jeho výdrž a jsem spokojená, že se nerozsypal.
Dále můžete vidět tři prstýnky - havraspárský, nebelvírský (druhou barvou je tmavě žlutá) a mrzimorský. Zmijozelský (zelené + průhledné korálky) se nachází v Maričině vlastnictví.
Malá červená kytička bude v budoucnosti přívěsek - táta mi slíbil, že k ní udělá z drátku nějaké zavěšení.
A ty dvě žluté květiny a kopretina byly původně zamýšlené, že přijdou na pruh kůže a bude z nich náramek. Nejspíš je ale nechám tak, jak jsou a budou to takové "kytičky pro štěstí".
*
4.) Kontrolor

A Kiki by to nebyl, kdyby se nešel podívat, co to zase dělám :D
***
Líbí se vám některé?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Jarní (mini)výlety

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...