Otevíráme staré hroby 2

V březnu se prostě trošku povezeme na vlně lehké nostalgie. Přináším pokračování posledního článku na toto téma.

Třetí třída, období humanoidních zvířátek. Zde to je konkrétně lyžující činčila (asi?)... A vražedný vánoční stromek na snowboardu. S nožem. A sekyrou. Proč?! A hlavně jak?! :'D :'D

*

Následující sérii čtyř W.I.T.C.H fanartů bohůmžel nejsem časově schopna zařadit, jelikož už si tak docela nepamatuji, kdy zhruba jsem je kreslila. Myslím si ale, že to může být nejméně deset nebo jedenáct let. Will tam původně byla taky, leč tu jsem nejspíš ztratila - docela by mě zajímalo kde. Asi se po ní zkusím někdy podívat. Hlavně už kvůli vlastní zvědavosti.

Tak tu zatím máme Irmu...


... Taranee...


... Cornelii (chudák holka, ta to teda schytala)...


... a samozřejmě Hay Lin.

*
Zde už se na rozdíl od předchozí série trefím zhruba do období - tahle fantasy bojovnice vznikla někdy během mé docházky do čtvrté třídy (t.j. 2007-2008). Pokud si odmyslím tu hodně dětsky nakreslenou hlavu, musím se sama pochválit, sama jsem s tím celkem spokojená (co si jeden nepochválí sám, že...).

Relativně nedávno se dočkala znovunakreslení, které tu může posloužit jako příklad určitého tvůrčího posunu.


*
A znova Lio ri. Jak jsem říkala posledně, tuhle postavičku jsem měla hodně ráda, kreslila jsem ji skoro pořád. Když se nad tím teď tak zamyslím, mohla bych s ní zase něco vyzkoušet.
Ten posez je, mám dojem, podle nějaké předlohy. Asi to byl komiks, ale to je tak všechno, co vím. Každopádně jsem našla víc verzí tohohle obrázku, takže bych si tipla, že jsem se podle toho učila kreslit sezení s nohou přes nohu.

*
Á, ano. Je to tady. Jedenáctiletá Vědmi jede s mamkou do Prahê na muzikál Dracula a zanechává to v ní extrémně silný dojem. Začalo to sice obyčejnými fanarty podle fotek v programu...


... a vedlo to až k prvním verzím fanfikce v podobě deníkových zápisů mladší sestry titulního hrdiny. Mám to schované a věřte mi, víc než tři řádky byste z toho bez záchvatu smíchu nad celkovou trapností a pitomostí nedali.

Dnes to proto uzavřu kresbou hodně moderně stylizované Kelly. Příště se jí budu věnovat o něco blíž.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14