Králíci z Karibiku - Janis zamlada

Tohleto vzniklo někdy v době, kdy jsem prováděla v Čechách pod Kosířem. Ve druhé polovině okruhu jsem mohla, pokud jsem si vzpomněla, v knihovně upozornit na "sadu miniatur vyvedených na slonové kosti, podle kterých se podařilo identifikovat některé - nám do té doby neznámé - členy rodu" (a pak že si nepamatuje texty...). Když jsme měli zrovna - na červen - překvapivě vytíženo, odříkávala jsem tuhle "repliku" i třikrát za den. A ona se ukázala jako celkem inspirativní... svým způsobem.

A tak jsem si vybrala jednu z hlavních hrdinek "Králíků z Karibiku", Janis. To černo-růžové, zmalované stvoření s obrovskými náušnicemi - v době, kdy tím černo-růžovým, zmalovaným stvořením ještě nebyla.


P.S. - zase jsem vyrobila několik "pirátských" králičích kresbiček. Možná na ně taky dojde...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14