Králíci z Karibiku

Ahoy!
Yar-Har!, Znovu se houpáme na vlnách! a milion jiných otřepaných pirátských frází (zapomněla jsi Yo-Ho!) (zapomněl jsi zalézt -_-)
Léto se chabě snaží připomínat stále celkem vysokými teplotami a já zároveň s tím chci připomenout první polovinu prázdnin, kdy jsem kreslila obsah dnešního článku. Bylo to tak, že jsem v časovém limitu asi dvou dní zkoukla všechny díly Pirátů z Karibiku (kromě čtyřky. Ta se nepočítá. Ta je E-E), což vnuklo pár nápadů s nějakou dobu nepoužívanými "Králíky z Karibiku", onou parodií, která mě provedla druhou půlkou mého studia sekundy. Pro připomenutí zde a částečně naťuknuto i zde.

Ono už tehdy kdysi dávno vzniklo těch stripů a obrázků spousta, ale co se kvality týče, bylo to všechno úplně stejně naprd :D Nicméně to, co mi z pera vylezlo toto léto, má vytříbenější humor (kecá), mnohem lepší styl (kecá) a některé nové postavy, co vznikly v tvůrčím mezidobí (výjimečně nekecá)

Kdo by si to nechal ujít? :D

P.S. - asi člověk, elf, půlelf, fantom Opery, pán času a Dothrak doporučují při prohlížení poslouchat toto. Podivně rychle se na tom buduje závislost:


Dvoudíl "Sushi"
1 - Šmajda VS Punťa (kraken)


2 - Atamaria (Šmajdina spolubojovnice) & Punťův páníček :D

*
"Kat začátečník"
Janis (další spolu... eh... prostě ta další od Šmajdy) a... tak toho snad poznáte, doufám :D

*
"Kyblíček"
Atamaria, Šmajda a LegOrlando Turner :D
Deset let nesmí na pevninu. Technicky vzato však pouze na suchou zem. Přichází v úvahu tedy dvě možnosti - muchlovačka na pláži na takovém tom předělu moře a souše... nebo poněkud méně elegantní řešení, že... :D

*
"Horko!"
A nakonec znovu Janis
Předpokládám, že jsem jedna z mála, kdo chce, aby se ta letní vedra vrátila, co? :D

***
Dnes poněkud málomluvné. To ta škola. Uf...
(kecá)
Tak ale už!! -_O

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14