Chibíci aneb Útok cukrem #2

Na začátku března jsme měli jarní prázdniny. A kdopak si ten týden vybral k tomu, aby ulehl s chorobou strašlivou, čili angínou? Správně, já.

Neměla jsem toho zrovna moc na práci, tedy kromě učení se průvodcovských textů kvůli pohovoru, který nakonec stejně zabral zhruba čtvrt hodiny a nic z toho, co jsem si narvala do hlavy, po mně nikdo nechtěl. A tak za ten týden vzniklo rekordní množství obrázků. A to hlavně těchto chibíků.

A proč "Útok cukrem #2"? Můžeme předpokládat, že je to pokračování od tady toho :D

Andy
Náš známý půlelfí alchymista.


*
Dracula - na žádost
Pojala jsem ho lehce romanticky - myslím teď romantismus, nikoli romantiku :D
Znáte to, vnitřně rozervaný hrdina, který si ve volném čase chodí pobrečet o půlnoci k jezeru :D
*
Hanzi
Držka držkatá, neúspěšný válečný pilot a Ilíina oblíbená postava v jednom.

*
Irma
Ta, jež mě svého času chodila šikanovat ve snech, když jsem jí něco v příběhu provedla.

*
Kráčel - na Maričinu žádost
Hippie elf s podivnou úchylkou na kytičky a s podivným jménem, postava patřící výše zmíněné.

*
A Lilith
Temnoelfí nájemná vražedkyně, mimochodem drsná jako šmirgl... což jde opravdu pěkně vidět... ehm...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14