Útok cukrem :D

Noo... jak to tak vypadá, leze na mě jaro(já vím - řekla na konci dubna)... nebo to podle těch kreseb tak aspoň vypadá...

1.) chibi Liz

Potřebovala jsem si vyzkoušet, až ji budu kreslit do komixu, jestli to moc nepo.... no vy víte :D
Jinak, šaty vypůjčeny od Rocket (ze Sucker Punch)

2.) Hellboyova nevlastní mamka :D
No nešlo si do toho nerejpnout :D (můj vlastní výmysl, mimochodem)
Podoba a jméno vypůjčeno ze Sucker Punch, ale charakter čistě a jen můj !!

3.)Song :D aneb Vědma a Marika jako chibizpěvačky

a kdopak ví, ve kterým filmu byla tahle písnička? :D

4.) Psychoromantika aneb Vědma se učí profily

Měl to bejt ten nejvíc psychoromantickej obrázek všech dob, ale jak tak na to koukám, zůstane jen u toho psycha...
(ti dva jsou z mýho příběhu, kterej možná někdy i sepíšu... :D )

a na závěr vzkaz pro moje kolegyně - nenechte se upálit!! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14