Dvakrát Králíci

Hellou!
OK, zima šla už díkybohům do pryč, což znamená co? No jistě, jarní úklid. A že je ho tu potřeba. Minimálně utřít prach :D
Je na místě řečnická otázka mířená na sebe samu - co to sakra bylo?! Tak hluchý období jsem v životě neměla!

Kreslení - wat?
Psaní - dvakrát WAT??
Jakákoli jiná akce (kromě čtení) - WAAT???

A když se všechna inspirace vrátí, tak to vypadá, jak to vypadá... nedávno jsem psala část k jedné povídce tak dlouho, že mě až ruky bolí. Když se to vrátí, holt se to vrátí nárazově :D

Taky to znamená, že teď momentálně píšu kousek NSP (co to je? Pamatuje si to vůbec někdo? Kdy to vyšlo naposled??) Kušuj, elf!
Znovu - píšu teď kousek NSP, ale přidat to sem ještě nemůžu, ještě toho není moc.

Protože se držím svého soukromého starého přesvědčení "Aspoň článek za měsíc", píšu tyhle kváky dávám vám tu tento přibližný nástin situace a hlavně - zase něco od Králíků :D
Sice jen dva, ale aspoň, že něco :D


1) Střevo na věšáku

Jak víme z tohoto představení, Šmajda, ač antifašistka, bydlí s malou armádou zombie-nazi-bunnies. Nikdo neví odkud, z jakého důvodu a k čemu, ale zkrátka tam jsou.
Takové soužití se potom stává relativně obtížným, zvláště pak z důvodu odpadajících částí těl.
Hlavně, že to nenechávají válet po zemi... :D
*
2) "Utekl ti!"

Inspirace ze života :D Ta moje těžká rána... :D
Návaznost (ale jen taková lehká) na předchozí strip :D Z této minisérie existuje ještě jeden, ale ten je poněkud drsnějšího kalibru a já nechci zase číst o tom, jaká jsem neonacistka a kdoví, co ještě (pamatujeme si?)
*
BONUS
*ACHTUNG! ACHTUNG!*
NÁSLEDUJÍCÍ FOTO BY NEMĚLY VIDĚT MALÉ DĚTI, OSOBY SE SLABÝM SRDCEM a další takové kváky, co je stejně každý ignoruje...
PŘIPRAVTE SE NA TO NEJDĚSIVĚJŠÍ, CO MOŽNÁ KDY V ŽIVOTĚ UVIDÍTE!
.
.
.
.
.
Já :D


Dobrou noc :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14