Pár Game of Thrones kreseb

Hellou!
No jo, to vypadá, že jsem tu nebyla skoro celý únor, že?
Nebudu toho moc vymýšlet, zkrátka jsem vůbec na blogu nebyla, u počítače jsem skoro neseděla, a když už, tak jen kvůli úkolu do IVT.

Po nemoci se rozepisuji, rozkresluji a vůbec. Ruky už mám znuděné, jen nápady kdyby ještě byly. No, zatím kreslím šaty k společné povídce "Hunger Games po našem".

Nedávno jsem posbírala některé svoje další kresby a tentokrát už se z nich dá sestavit krásně tématický článek - všechno to jsou více či méně fanarty na GoT (nebo taky ASoIaF, nekoukám jen na seriál).
Nejsou tady tedy úplně všechny, například svou první kresbu khala Droga by neměl vidět nikdo (kromě těch několika lidí, co to viděli naživo... no vážně, je to fakt strašný :D).

Pro pozdější dobu mám ještě v plánu seznámit vás s dalším společným projektem (který pácháme já, Ilía a spoluautorka králíků). Je to ptákovina až za roh, můžete si tipnout, oč jde :D
Ale teď - let's go?


1) Jon Snow (aka Trubka)

Mé první vyobrazení bastarda ze Zimohradu.
Je to kreslené na žlutý papír a úprava tomu dost sežrala barvu, ale to stejně nijak nebrání tomu, že má hadry málo černé a že ten bodák vypadá jako rýč. Tak z toho uděláme záměr - ano, Jon Snow byl navrch na Zeď poslán s rýčem, protože Noční hlídka má kromě nedostatku personálu i nedostatek zbraní :D
Ad jeho přezdívka Trubka - já ho v seriálu fakt nemám ráda (v knížce mi až tolik nevadí) :D Takového BLBCA aby člověk pohledal :D
*
2) Cersei

Jasně, je to mrcha až za roh a tak podobně, ale na druhou stranu se hrozně dobře kreslí :D
*
3) "WHEEEE!"

Od doby, co jsem si změnila obrázek na plochu notebooku, se tak nějak nedokážu soustředit na práci a vymýšlím blbosti... jako například tohle :D
Jak to nazval někdo v jisté skupině na FB: "Připomíná mi to jeden český fantasy příběh... že by Čert a Káča?" :D
*
4) OC

Takhle jsme se s několika lidmi bavili, jak by to mohlo vypadat, kdybychom v GoT měli vlastní rod.
Takže to vidíte - rodové jméno Chicque (podle části přezdívky na FB), heslem jest "Kolaborace podle potřeby" - odnepaměti jsme rod extrémních přeběhlíků - a znakem nám budiž fialová kočka v časovém víru :D
Jo, tahle postava je známá jen pod svým krycím jménem, je to tedy "TAMTO" :D
*
5) Vědmi the Wildling

Na závěr jen taková... hm... kresbička.
Ne, nevím, k čemu je ta věc se třemi koulemi. Mohlo by to z fleku být něco vrhacího, ale asi by to lítalo blbě a... a... a vůbec.
Plášť podle ukraden průzkumníkovi Noční hlídky, když se šel v noci vyčurat :D A orvaný konec vypovídá, že to nebylo zrovna nedávno :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14