Zombie Apocalypse Book TAG aneb Jak se Vědmi v noci smála na celý barák

Hellou!
Včera jsem při předstírání učení pročítala Ilíin nový blog a zaujal mě tam tahleta ptákovina. Takže jsem si, podobně jako u onoho dávného "Já a knihy", sobecky a nestydatě dovolila tohleto zpracovat.

Věcí na téma zombie apokalypsy už tu bylo TOLIK (já samotná si z fleku vybavím třeba Walking Dead...). Nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, protože mi to prostě přišlo nudné.
Nicméně toto byla docela sranda :D

Jde o sestavení týmu pro přežití, jehož členové jsou různé postavy z vašich oblíbených knih. Ilía snad promine, ale půjčím si od ní soupis pravidel:
"1) Máme deset otázek
2) Vybereme pět knížek, které potom postupně losujeme (z každé knihy musíte vybrat dvě postavy)
3) Po vylosování otevřeme knihu na náhodném místě
4) První jméno, které na stránce uvidíte, je odpověď na otázku"
Let's go!


Tu máme můj výběr - Fantom Opery, Hellboy: Melouchy, Hunger Games komplet, Černá kniha (jo, skoro všechny ty knížky jsou černý, ale tohle je fakt jméno) a Jiskra života (za kvalitu fotky se omlouvám, mobil to moc nezvládá a lepší foťák má už jen maminka v práci)
Hunger Games
Jako první by zemřel... Hurikán
No já si to nevymyslela. Přijde mi to ale takové celkem...zvláštní, zrovna on mi připadá, že by se naživu měl podle všech zákonů pravděpodobnosti udržet celkem dobře. Ale fajn.

Pro svou záchranu zombíkům předhodím... Finnicka!
Ou. Teď bych prosila, abyste někdo zabavil Ilíu, abych si já mohla sbalit a narychlo se vystěhovat za Zeď.
Protože se mě už určitě chystá zabít :D
Ale nemyslete si - Odaira bych jim klidně nechala :D

Fantom Opery
Jako první se zombie stane z... paní Giryové
Tak nějak jsem čekala, že to bude Christine, ale stará pomatená zombie Giryová je taky docela zajímavá představa :D

Aby se zachránil, strčí mě chodícím mrtvolám do náruče... Raoul de Chagny
Ty zrádče jeden prohnilej! To mám za to, že se k tobě v jisté své fanfikci chovám natolik slušně, že ti Christine nechám, i když jsem jasná Erikova fangirl? No počkej si, ty pařížskej fešáku...

Jiskra života
Idiotem týmu se stává... Weber
*směje se jako šílená a volá něco o předurčení*
Ne, tohle byla opravdu náhoda :D

Mozek týmu bude... Leo Lebenthal
Židovský vetešník, co sobě a svým "přátelům" sháněl všechno možné. Nikdo neví, jak se mu to dařilo, takže musel být určitě buď velice chytrej nebo ještě víc vyčuranej.
Tak jako tak, tohle by šlo.

Černá kniha
Medikem týmu budiž jmenována... Ráchel Steinová
Co se jejích schopností v tomto oboru týče, nevím. Doufám, že to nebude vypadat jako tohleto vytahování kulky z ramene:
Hans šel ke skříni a ukázal Keesovi dřevěnou palici. "Vyber si, buď ránu sterilní palicí, nebo zatnout zuby, nebo jalovcovou."
"Jalovcovou!" zvolal Kees.
Hans kývl a podal mu lahev Bolsu.
(...)
Hans přitlačil Keesovi ramena dolů a zabořil pinzetu do rány. Kees zasténal. Ráchel se přidala k ostatním a také se napila. Byl to hrozný pohled - z rány vytékala krev a Kees měl bolestí stažený obličej.
(...)
"Mám ji!" zvolal Hans a hodil kuličku do kovové misky. Vzal jehlu, podvazovací nit a kleštičky. "Ještě to zašijeme."
"Jalovcovou!" zakřičel Kees.
(P. Verhoeven: Černá kniha; str. 104, 105; zkráceno)

Expertem na zbraně budiž... Ludwig Müntze
No tomu bych i věřila...možná. Tak, pravda, byl na vysokém postu v haagském oddělení SD (Sicherheitsdienst) a beztak že za sebou měl nějaký výcvik (musím si tu knížku přečíst ještě jednou, zapomínám), ale...asi by na nás kvůli Ráchel vůbec neměl čas :D

Hellboy: Melouchy (to bylo až moc snadné, ale budiž)
Rváč týmu je... Hellboy
Ono bylo docela těžké narazit na jinou postavu, když hlavní hrdina téměř všech povídek v této sbírce je náš starý známý Ďáblův syn. Ale když se na to tak koukám, hodí se k tomu. Velkej, silnej a...well, kolik zombíků bude mít šanci proti té kamenné ruce? Naše šance na přežití znovu rapidně vzrostly.

Kapitánem týmu totiž Zástupcem kapitána (neb kapitán jsem já) se stává... prof. T. Bruttenholm
Inteligentní odborník na paranormální jevy, což zombies jistě jsou. Kdyby se se mnou něco (třeba Raoulova zrada) stalo, byl by velmi dobrým zastoupením v mé funkci.

Spolehnu-li se na to, že Hurikán a Finnick budou zajisté dobrým žrádlem, Giryová starou zmatenou zombie, Raoul mrtvým zrádcem a Weber brzy jistě taky mrtvým idiotem, náš tým by se naživu a v pořádku udržet i mohl. Na závěrečné shrnutí si ale musíte počkat, protože je to už kapku přes původní rozsah a asi to sem píchnu jako samostatnou povídku :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14