Já a knihy

*dementní restart Opery*
Dovolila jsem si tu zodpovědět pár otázek na téma "Knihy a můj názor". Nestydatě čmajznuté odtud - http://mariciny-povidky.blog.cz/ ...


1. Co ti četli rodiče, když jsi byla malá?
Asi pohádky či co...
2. Co jsi četla ve škole, jako první povinnou četbu?
Hmmm... jestli se nepočítá slabikář, tak myslím, že děti z Bullerbynu
3. Co tě donutili přečíst ve škole a tebe to absolutně nevzalo?
Spousta toho, co máme v čítankách
4. Máš při čtení nějaký zlozvyk?
Často čtu dlouho do noci a pak se divím, že jsem unavená
5. Máš při čtení nějaké zásady?
Ani ne
6. Čím zakládáš knihy?
Počmárám kus papíru a hned mám záložku
7. Kde nejraději čteš?
Doma a pod lavicí... tedy na lavici
8. V jaké poloze nejčastěji čteš?
Ležmo
9. Dokážeš číst v dopravních prostředcích?
Jo, i když s tím často nesouhlasí moje trávicí soustava
10. Navštěvuješ nějakou knihovnu?
Jo, tu u nás
11. Kolik knih si průměrně odnášíš z knihovny?
10-15, víc se mi do tašky nevejde
12. Vrátila jsi už knihu do knihovny bez toho, aby si jí přečetla?
Myslím, že ano
13. Chodíš častěji do knihovny, nebo do knihkupectví?
Jak kam a jak kdy, nejvíc však do antikvariátů
14. Jak často vybíráš knihu podle obálky?
Jestli se jedná např. o komix s Hellboyem, tak jo :D
15. Máš elektronickou čtečku knih?
Ne a ani nechci
16. Jak často čteš knihy mimo svůj oblíbený žánr?
Já čtu všechno co má písmenka
17. Existují knihy, kterým se vyhýbáš?
Jo, například takový ty romantická průjmy
18. Je nějaká kniha, která tě rozhněvala?
Ani ne
19. Kniha, od které jsi neměla žádné očekávání, ale nakonec se ti líbila?
Paní Láryfáry a sága Mediátor
20. Kniha, od které jsi očekávala hodně, ale nakonec se ti vůbec nelíbila?
Aztécký kodex
21. Největší knižní výzva, kterou jsi ustála?
Sága Stmívání, četla jsem dál a dál a pořád to nekončilo
22. Největší knižní výzva, do které se stále bojíš jít?
Neni
23. Kniha, kterou jsi nedokázala dočíst?
Proud času
24. Existuje kniha, kterou čteš vždy při nějaké příležitosti?
Soubor horor storek o Hellboyovi, to dokážu číst furt
25. Oblíbená filmová adaptace knihy?
Nevím, možná Pán Prstenů…
26. Filmová adaptace knihy, které tě totálně zklamala?
Tak třeba Šifra mistra Leonarda, kniha mě teda bavila víc
27. Oblíbená knižní postava?
Jejda, to nevím
28. Oblíbený knižný záporák?
Glum!!
29. Je nějaká knižní postava, která ti stojí vzorem?
No
30. Anaopak nějaká, která se podle tebe chová hrozně?
Nevím, každej má svý klady a zápory

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14