Halloween? He?

Hellou!
Přicházím s dalším obrázkově laděným článkem. Nápad na něj přišel už někdy v srpnu - chtěla jsem být připravená, abych měla aspoň jednou něco tematického :D
Po nějaké době se mi zachtělo oprášit svou fanverzi Hellboye, načež to některé postavy odnesly opravdu vážně. Nekecám :D
Protože je mi zima, radši rychle sfouknu úvod a postoupíme dál, ne?



Ashley/Elsa - Přišlo mi to jako takové... předurčení :D Obě jsou blondýny, obě mají druh síly, o kterou nestojí, a pak je tu ještě záležitost s mladšími sestrami :D
Emily/Univerzální děsivé dítě - U tohohle taky nebyla nutnost nějak dlouho přemýšlet. A potřebuji se zeptat, hlavně těch, co viděli Kruh - tak vypadala Samara, ne? Já to neviděla, jen se domnívám, že to tak kdosi říkal...
*
Nuala/Pravá blondýnka - Taky jsem ten film neviděla, proto nepíšu jméno postavy, nýbrž ono vžité označení. Tady to bylo snad předurčené taky :D Jen jsem se podívala... a už jsem to měla :D
Abe/10th Doctor - Napadá mě, že Abe by teoreticky mohl být docela dobře whovian. Vždycky jsem si představovala, že je tak trochu na sci-fi a Doctor Who by mohl být jedno z Abeovým "nej", hned vedle opery a knih :D
*

Mai/River Song - Tak tohle má návaznost na předchozí obrázek. Úplně původně to totiž začalo jako nápad na halloweenskou party, kde by se Mai setkala s Abem (jejich vztah jsem částečně osvětlila tady) a: "Jé, to je ale NÁHODA, my máme párovej kostým!" :D
Tamara/Pilot z WWII - Ehm... Tamara. Co říct víc? Oh, ano - to jsou její boty do divadla :D
*

Garret/Finnick Odair - Ne, tomu nešlo odolat :D Máte zde krásný náhled na Garretův reaktor, jak jsem zmiňovala v CdA, a... jo! Ten trojzubec má zaoblený hrot, aby někoho nepobodal :D Je to však trochu bezúčelné, Garret umí způsobit sečná a bodná zranění i nafukovacím mečem...
Alex/Baby doll - Přiznám to bez mučení, tady už mi začaly trochu docházet nápady. Tak jsem urychleně prošla seznam svých oblíbených filmů a EJHLE! Sucker Punch! No proč ne? :D
*
No a na konec, jelikož jsem byla líná se nakreslit, přidávám fotku z toho, jak jsem 29.10. strašila děti na jedné akci u nás na zámku :D


***
Prohlášení - všechny zmíněné filmy a postavy z nich, včetně Nualy a Abea, patří jejich právoplatným autorům. To jen má ______(doplňte) mysl si to vypůjčila a fanartově spojila dohromady. Tak.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14