Vědmin "letecký den"

Hellou!
Můj táta je členem prostějovského Aeroklubu Josefa Františka a vzal mě a mamku včera na sraz na letiště. Kdo mě a můj blog znáte trochu déle, víte, že to pro mě muselo být jak druhé Vánoce. Taky že jo! Navíc mi bylo slíbeno, že se možná proletím, což mému zklidnění vůbec nepomohlo :D

Dojeli jsme, táta mě provedl po hangáru (všimla jsem si zvláštní věci - dámské WC mělo ve dveřích kukátko...), seznámila jsem se s některými ostatními členy a pak jsme si šli prohlédnout letadla.
A teď se dostáváme k tomu úplně nejdůležitějšímu - naši mi zaplatili okružní vyhlídkový let a pak ještě let kluzákem :D
Všechno mám samozřejmě pečlivě zdokumentované :D

Pusťme se do toho:


1.) Výběr

Jop, to jsem ještě nevěděla, že poletím i tím motorovým (konkrétně tou Z-43).
*
2.) Hledání stylového dopravního prostředku

Na Kaléšku jsem si vybrala zimní pozemní, tak tady byl na řadě reprezentativní vzdušný :D
*
3.) A tak proč ne, že...

*
4.) Jde se na to :D

Ještě se mnou letěli nějací dva kluci.
Prý - pilot: "Tak... kdo chce jít dopředu?"
jeden z těch kluků: (už se nadechoval, aby něco řekl)
já: "A tak třeba já, no..."
Znáte, jak se říká - Líná huba, holý neštěstí :D
*
5.) Superpilotka Vědmi

Jako jediná z pasažérů jsem nafasovala sluchátka (nutno podotknout, že jsem stejně veškeré radiokomunikaci prd rozuměla).
*
6.) A letíme!

Ono to možná jde blbě vidět, ale když se podíváte pořádně, tak to za tím prvním okýnkem jsem já i se sluchátky :D
Popravdě, tady sice teprve míříme na dráhu, ale i tak.
Někde nad Kostelcem na Hané jsem si mohla podržet knipl a chvilku "řídit". No... nervy bych na samostatný lety neměla :D
*
7.) Můj "veleúžasnětriumfální" výlez

Nutno podotknout, motala jsem se. A fest.
*
8.) O hodinu a půl později...

... chystajíc se vlézt s připevněným padákem do kluzáku. Já se toho bála. Nevím proč.
Vlastně ne, vím - táta mi pořád podrýval odvahu ("To není tak vysoko, kdybys musela vyskočit..."). Nemyslete si, ono to zapracuje :D
Ten chlápek, co ho za mnou jde vidět jen kus, je pilot. To jen tak by the way...
*
9.) Teď už si to nerozmyslím

Jak jde vidět, můj celodenní výraz "Měsíček na hnoji" tak nějak postupně... no... dobře, stejně nezmizel úplně :D
Holt jste-li už jednou vevnitř, v podstatě spoutaní různými bezpečnostními pásy a i tím padákem, dost špatně se pak už rozmýšlíte, jestli fakt chcete letět.
*
10.) Připravení

Tak, kabina zavřená, lano přicvaklé k letadlu... už se jen čeká, až ti čičmundi s padákem doskáčou.
*
11.) Tam jsem! Tam jsem! :D

Jakmile se dostanete do příslušné výšky, lanko se odpojí, letadlo se kousek propadne (to bylo zdaleka nejhorší), a pak... pak už jen slyšíte, jak okolo šumí vzduch, koukáte se pod sebe, kde všechno vypadá jako na velikém modýlku na vláčky...
*
12.) A na zemi...

Přistání bylo trošku tvrdší, ačkoli co se dá čekat u bezmotorového letadla, že...
***

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14