Donucena se vyjádřit

Hellou
Včerejší (a v podstatě i ten dnešní) komentář od slečny Camille u článku Vědmi - mix mi připomněl, že jsem chtěla již dříve přidat takové malé prohlášení, týkající se toho, co si kreslím za oblečení.
V příbězích, které vymýšlím hlavně proto, abych se nenudila (čili je síš kreslím, než píši) a kde zároveň vystupuji jako své alter-ego Vědmi, jsem hlavně cestovatelkou časem a vzhledem k době, v níž se odehrávají, jsem vlastně "ženou z budoucnosti".
K tomuto se také vztahují dva body, týkající se mého oblečení:

Bod 1 - je to se mnou jako s Doctorem: nikdo z lidí žijících v oné éře se nad tím, co mám na sobě, příliš nepozastavuje.
Bod 2 - vzhledem k tomu cestování časem je mé oblečení bráno jako takový "spoiler" nadcházející módy.

Čili je to všechno SCHVÁLNĚ ne úplně historicky přesné. Kdybych se chtěla křečovitě držet toho, co se kdy v minulosti nosilo, musela bych si hlavně kreslit úplně jiné brýle, pokud tedy jdeme až do takových detailů.

Nyní se ještě chci vyjádřit přímo k této citaci: "Zkus si pro příště najít alespoň nějaké obrázky, když o tom moc nevíš." - nechci se zastavovat nad tím, že slečna asi naprosto přesně ví, kolik toho vím já o historii oblékání.

Chci říct hlavně to, že když si nejsem něčím jistá, můžu to prokonzultovat s:
a) Člověkem, který historii módy studoval kvůli zaměření střední školy, kterou navštěvoval ( = má sestra)
b) Pamětníkem přímo ( = má babička)
c) Člověkem, který se o toto zajímá - sice amatérsky - paralelně s tím, že se zajímá o kresbu/malbu a historii umění ( = můj táta, který se o toto amatérsky zajímá již něco přes třicet let)

Takže tak.



EDIT post-zdechnutí původního blogu 2020: ty komentáře by k tomu chyběly... a tak jsem si je zazálohovala taky. Abych byla upřímná, říkám si, proč jsem tohle Zlatíško neposlala pěkně tam, kde slunce nesvítí, a neblokla IP adresu... Asi by mi chyběl ten adrenalin?

Je to fakt na hlavu, tohleto... Pozor XD

Camille | 7. června 2014 v 21:46
Moc krásně kreslíš :)))
K jedničce mám ale pár výhrad. promiň mi to, ale vzhledem k tomu, že píšeš, že jsi na té pařbě byla s Kitty (která podle toho, co tady o ní píšeš) měla největší existenci někdy v 30. a 40. letech minulého století, určitě by sis nemohla v té době vzít takovéhle šatičky. I když píšeš, že sis je zkrátila, já k tomu prostě výhrady mám. V té době se ramínka nosila jen u plavek (a to i tak dost široká) a mít takhle krátké šaty, to se moc pro kamarádku ženy, která chodila s "Reinim" a Geoblesem, nehodilo. Respektive takovéto krátké šaty dámy nosily jen v "zábavních" domech (promiň, nevím, jak jinak to nazvat ) U těch druhých šatů to už vypadá mnohem líp. Mohly být ještě trošku delší, ale jinak je to super. A ten výstřih je možno taky moc velký, ale to se mi možná jen zdá. Prostě je to bevadné.
Ale aby sis nemyslela, že tě jen zprdne holka, která má historii a taky její odívání jen jako koníček, tak se ti musím poklonit za ten poslední obrázek. Tnej e totiž naprosto DOKONALÝÝÝ!!! *_________*
Takže tak jsem se k tomu vyjádřila. No, je to dlouhé -_-
Ale musím se ti znovu poklonit, protože kreslíš fakt úplně megasuprbožsky!

Vědma | Web | 7. června 2014 v 22:09
To je sice možný, ale já nejsem odborník na historii módy, jenom "hobby umělec", takže nějaká přesnost tady úplně nehraje prim :)


Camille | 8. června 2014 v 11:05
No jak myslíš. Ono jen že to vypadá,jako z nynější doby. A nevím,o co ti jde,ale místo toho,co bys poděkovala za radu,se tady obořuješ. -.- Trocha pokory by neuškodila,ne? Zkus si pro příště najít alespoň nějaké obrázky,když o tom moc nevíš.


A samozřejmě, nelze vynechat cholerické výblitky ani k tomuto článku XD XD

Camille | 8. června 2014 v 13:43
Si jako myslíš,jak hrozně si cool? Minimálně lidi,kteří by s váma dvěma na té párty byli,by na tebe hleděli. Nemluvě o tom,že by na tebe asi nějaký rozumný člověk zavolal četníky.

Vědma | Web | 8. června 2014 v 13:53
“Jak hrozně jsem cool“ si rozhodně nemyslím. Až doteď jsem tak nějak očekávala, že jsem věci uvedla na pravou míru, ale vidím, že ne.
Prosím, zhluboka se nadechni, napočítej do deseti a až se dostaneš trošku do klidu, zkus si to přečíst ještě jednou a pořádně. Za povšimnutí stojí zvláště Bod 1


Camille | 11. června 2014 v 19:50
Pnebože! Už to konečně pochop! :-? Prostě se ještě tak dobře neorientuješ jako já :-)

A jo, ještě bonus:

Camille | 8. června 2014 v 10:51
Co se týče odbornosti, na vás fakt nemám (ironie samozřejmě :*) A ty, autorko, místo toho, co bys poděkovala za rady, tak to tady ohrazuješ nesmysli. Takže...? :D A btw-je mi 17, jen abyste si nemysleli, takže MucQ :-* :D

*autorka blogu se právě "odfacepalmovala" do jiné galaxie* 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Jarní (mini)výlety

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...