Vědmi - mix

Hellou!
Jak si užíváte volna?

Já momentálně dopřebírala dvoukilovou krabici korálků (kterou mi věnoval táta) a napadlo mě teď, že bych sem mohla dát nějaký článek.
Pro tentokrát jsem zvolila opět zaměření na obrázky, i když chci zkusit něco dopsat k "NSP!", přidat další část CdA 2 (což nejspíš udělám v neděli) a napsat životopis některé z postav (za tento nápad děkuji Klér).

Jde o obrázky opět kapku sebestředného zaměření... ale prostě se si kreslím nejlíp :D
1.) Fialová

Tohle jsem nakreslila k jednomu příběhu, který nepíšu, ale bavím se jeho vymýšlením při dlouhých cestách, během nudných návštěv...
K tomuto obrázku by mohlo stačit pouze krátké vysvětlení - Vědmi a Kitty byly pozvané na nějakou slezinu a Vědmi zjistila, že tam má někdo stejný šaty jako ona. Tak si je, schovaná za závěsem, zkrátila nožem :D

*
2.) Žlutá

V podstatě ta samá story, jen jiná příležitost
*
3.) Ilustrace k "NSP!"

Děvčata našla prsten :D
*
4.) "Superpilot"

Jo, tak tenhle obrázek řadím ke svým nejpovedenějším - už podle té práce na něm (plus mínus šest hodin dohromady). Musela jsem si kvůli tomu postahovat z Googlu hromadu obrázků, protože jsem chtěla to oblečení udělat do nejvíc přesné.

Začala jsem totiž někdy na začátku roku hrát jednu hru - Plane Arcade. Je to podle mého názoru naprosto úžasná hra a fakt hodně mě baví, tak mě jednou napadlo nakreslit se k tomu.

Vysvětlení k tomu "Superpilotovi" - odkazuje na moje začátky, kdy mi to lítání fakt moc nešlo :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14