Top 5 největších zoufalostí, které kdy vyšly zpod mého mikrofixu

Tááák... rozhodla jsem zaútočit svým stylem na další téma týdne - tentokrát Zoufalost
Jak už jsem řekla, pojala jsem to po svém stylu - kresby a kresbičky
No, dosti bylo keců, pojďme se podívat na tu zoufalost:
TOP 5 NEJVĚTŠÍCH ZOUFALOSTÍ, KTERÉ KDY VYŠLY ZPOD MÉHO MIKROFIXU
Ještě si to můžete rozmyslet!


1.) Elvíra (či jak se ta postava jmenovala...)
Dělala jsem ji podle jednoho (!!můj názor!!) béčkovýho filmu. Ona tak vážně vypadala!
Teda, radši ani nebudu psát, co jsem na tom všechno zmršila, opadala by mi klávesnice...


2.) Ňáká fialovovlasá
aneb Jak to dopadne, když se Lemuriana nedrží svýho stylu a dělá podle skutečné anatomie (kreslili jsme ve výtvarce kostru a já na ni přidala maso, kůži, vlasy a vnitřní orgány)
Též zmršeno do extrémních výšin mršící stupnice :D


3.) Zrzka
Přiznávám barvu, póza je podle knížky Pupíky
Tak... má úplně nemožný teňoučký ručičky, tělo taky úplně mimózní a vybarvení...?

Vědmi 2020: rovnou nahazuju link na pokračování, protože stejně jako tehdy mě i dnes zaráží, že mi to Blog.cz (blahé paměti... to určitě) takhle idiotsky rozsekl.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14