Top 5... však vy víte

Z nějakého důvodu mi to nejde dát jako jeden článek. No nic, nerozmazávejme to a já pokračuju v ničení vaší oční sítnice



4.) Cotosakraje??!
Děláno kdysi (minulý rok) v matice (poučila jsem se... po tomhle jsem to už neriskovala)



5.) Indie
Tak abyste věděli - i samozvaní umělci mají své blbé dny. No, jeden takový blbý den měl za následek tohle.
Mimochodem, je to nakreslený na A4 obálku, ve které mi přišel na tábor narozeninovej předdárek

Kritizujte, kritizujte, mě se vůbec nelekejte

p.s. - komu se to líbí, ať zadek mi políbí
Tato díla byla shledána Lemurijskou odbornou komisí za hnusná a tak to taky bude! Vylovena z trezoru byla jen proto, aby jste mi neumřeli od nudy, ale od záchvatu smíchu. Víte, jak blbě se hledaj čtenáři stejně věrní jako vy??!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14