Šitíčko trochu jinak

 Od šití korálků jsem si odskočila k oblečení. 

Samozřejmě - ne pro mě. Tak daleko ještě nejsem. Prozatím se učím v menším měřítku. 

A protože jsem v tomhle ohledu začátečník, netroufám si ještě úplně na vlastní střihy, a tak využívám, co lze najít v širých vodách netu. A tímhle způsobem jsem narazila na své dva oblíbené a spolehlivé zdroje - CosmoMoore & LuvigaDolls. Technicky vzato tři počítám-li ChellyWood, ale podle ní jsem zatím nic nešila (byť neříkám, že nebudu). Všichni tři poskytují střihy volně ke stažení a k nim pěkně i postup výroby, což jakožto začátečník plně oceňuju.

Nejprve CM - těmi sukněmi jsem začínala, přišly mi vhodné pro můj skill level. Minisukně je ze tří částí, ta druhá z pěti (potažmo šesti, když vezmeme v úvahu pas).

 

Detail Ghoulie samostatně: 


A zde Westley (s ohlodanou rukou)(mívali jsme králíka...) v maxisukni: 


Nyní následují střihy od Luvigy. V případě šatů s mašlí nastala trochu zrada. Střih je původně určený na Rainbow High panenky a počítá s pružnější látkou. Na to, že jsem vybrala blbě, jsem nicméně přišla v momentě, kdy jsem chtěla sešít záda a potřebovala jsem si to vyzkoušet přímo na panence. Takže jsem to nechala chvíli šrotovat a eventuálně jsem je upravila na G3 Monster High. 

Druhé šaty jsou v tomhle případě trochu podfuk, jehla a nit se k nim ani nepřiblížily.


Nyní v detailu Lagooniny šaty: 


A nakonec nešité zavinovačky: 



Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Jarní (mini)výlety

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...