Korálky - nové projekty, pt. 18

 Byť je zde poněkud mrtvo - neříkám, že snad ne -, v reálu tolik nezahálím. Výroba zvesela pokračuje. 

I když i od toho si teď dám nejspíš chvíli pauzu, protože jsem teď chvíli nedělala ve volném čase nic moc jiného. Pravda, teď momentálně korálky vystřídal pokus s velkoformátovým diamantováním, tudíž by se teoreticky dalo argumentovat, že si pauzu teoreticky dávám, ovšem... je to taky v kategorii "dlouhodobé drbačky s titěrným materiálem". 

Co já vím, třeba zas něco nakreslím. Ale to se ještě uvidí. 

A předmětem dnešního článku to stejně není.

/131/ Petrolejový medailon

 

*

/132/ Špičatý donut 

U něhož v návodu chyběly nejspíš 1-2 kroky, tak jsem trochu tápala, ale nakonec se to povedlo nějak podchytit.


*

/133/ Z...? Ze...? Zeb...? 

Zeby to byl tygr? 

(to je dobrý, já se do toho kouta pošlu sama)


 *

/134/ "Tropická květina"


*

/135/ Velký modro-bílý


*

/136/ Mechanická pomněnka 

... což zní jako podivný sequel Mechanického pomeranče. Trochu. Maličko.


*

/137/ Ostnaté kytky 

Ty ostny tam jsou. Jen záleží na úhlu pohledu.


*

/138/ Diabolický přívěsek 

Protože - ty korálky. Diabolo. 

Eh? 

Eh?? 

(já dneska fakt srším trapným humorem)


*

/139/ Pseudo-indiánský hodinový strojek

K tomuhle se váže příběh velkého očekávání a ještě většího nasrání. Původně jsem si našla návod na poměrně zajímavou brož ve tvaru brouka, takže jsem se do ní pustila. Bylo to fakt jednoduchý, šlo to snadno... jenže v momentě, kdy jsem došila první křídlo, mi došlo, že nikde nebyla uvedená velikost středového kabošonu - takže křídlo rozměrem vůbec nesedělo (pozn.: bylo teda sakra větší). 

Ale to nevadí, říkala jsem si, třeba to může ještě fungovat, když udělám krovky trochu menší, trochu to upravím tu a tady... 

Bez dalších průtahů: nefungovalo to. A tak jsem to až na střed rozpárala a naimprovizovala z toho náhrdelník.


*

/140/ Srdce na dlani (brož)

Nebo na rukávě. Na pravém místě. Kdekoli. 


Zdroje: 

#135 - PALMONTOVÁ, Evelína. Kouzelné šité korálky: šperky : 25 pracovních postupů.Praha 2015, s. 70-73.

#139 - v podstatě freestyle

#140 - inspo de Pinterest

K výrobě zbývajícím projektů bylo využito návodů z různých ročníků časopisu Korálki

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Jarní (mini)výlety

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...