(nejen) Korálkový speciál

 Dnešní speciál je taková směska různých technik a zčásti i různých materiálů. I když korálky stejně převládají.

FIMO netopýři za úplňku

Našla jsem na olomouckých vánočních trzích na stánku s formičkami mezi těmi nejmenšími exempláři tohohle mini-netopýra (vrápence?) a nedokázala jsem odolat pokušení. Na jedlé pečení se mi nehodí, v případě perníčků by velice jednoduše ztratil tvar a na linecké mi v téhle domácnosti netradiční tvary neprojdou. Na FIMO hmotu je ovšem ideální. 

Každopádně, je tu jedna věc, kterou si musím zapamatovat pro příště: takhle tence to válet nemusím.


*

Wire wrapping: prsteny

Tahle technika není zas tak těžká, spíš žere spoustu času. A - s přihlédnutím k tvrdosti drátu - je to zabiják prstů. 

Nebo jinak. Tenhle první byl relativní zívačka, kromě toho času prakticky bez zádrhele a skoro jsem se ani nepobodala při zapracovávání odštípnutých konců drátků.

Tahle příšera ovšem...


*

Ovocné záložky

Vznikly jako dvě totožné sady pro kámošky. Inspiraci na ně jsem našla na Pinterestu a celkem jsem ten výsledek modifikovala oproti předloze, která počítala jen s vytištěním předem hotového vzoru a jeho následným vystřižením. Já jsem napřed musela najít barevné papíry všechno rozkreslit a narýsovat, pěkně dílek po dílku. 

Taky proto je to všechno tak křivý, hehe.


 

*

Přáníčka

A když už ty barevné papíry byly venku...

 

*

Origami květiny 

Nevím, co s nimi teď budu dělat. Asi si je nechám jen jako dekoraci na polici nad stolem (kam jsem původně chtěla ukládat notebook, když ho nepoužívám, ale ve skutečnosti tam je všechno možné kromě toho notebooku).  

Každopádně plánuju senat pár fancy papírů a pustit se do výroby téhle kytko-koule. Ne, taky nevím, kam ji dám. Ale kdy mě to naposled zastavilo?


*

3D peyote hvězda

Něco, co spolehlivě vyplnilo čas mezi Vánoci a Novým rokem. Nedokážu se jen tak dívat na film, aniž bych u toho nedělala něco jiného,a tahle hvězdička mi úspěšně zaměstnala ruce.


*

A na konec menší velikonoční segment. Možná by to bývalo mohlo být na samostatný článek. Ale já si na tu sváteční tematiku stejně moc nehraju. 

Neriskuju a obšívám jenom vajíčka, která nemůžu při práci omylem rozflákat. Teda kromě jednoho. Však to šití taky bylo o nervy. 

Je to takový hezký, že Velikonoce vychází na březen. Svátky jara a plodnosti, že jo. A březen je březen, protože zajíci mr-


*


*


*


*


.

.

.

Zdroje: vesměs časopis Korálki, Pinterest, návody Šárky Dvořákové v případě některých vajíček & Lady Lunar Cat v případě hvězdy.

Komentáře

  1. Ty koralkovane vajíčka jsou hezké. Taky jsem vyrobila pár hackovanych, ačkoliv vajíčka jsou polyesterová. Nevím zda by se chtěl někdo dobývat pod hackovaci obleček. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety