Six: The Musical fanart - Anna of Cleves

 Pokud se nepletu, obsesi tímhle muzikálem jsem tady ještě nevětrala. 

No, technicky vzato to není úplně muzikál jako spíš fiktivní koncert pop skupiny, kterou daly v po-životě dohromady manželky Jindřicha VIII. & jde o to, že frontmankou bude ta, která dostala od Jindry největší bídu. Jasně, není to dějově nejsložitější, ale je to zábavný.

Už v tom jedu pár let a musím říct, že se mi soundtrack ještě pořád neoposlouchal. Je to nářez, fakt mě to baví a nedokázala bych vybrat písničku, která by mě nebavila. 

A jelikož jsem nedávno nemohla dostat z hlavy Get Down, takže tady je muzikálová Anna Klevská:

I'm the queen of the castle
Get down, you dirty rascal
Get down

A zvukový doprovod zde: 


.

.

A já jsem to viděla loni na Broadwayi, hehehe...


(o něco míň "hehehe" je, že jsem ještě nedokončila referování o tom předloňském nájezdu na NYC) (to je dobrý, já se půjdu stydět do kouta) (a když už se tam budu stydět, třeba to konečně dodělám, oopsie daisy)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14