Náborový plakát

 Nedávno jsem znova hrála první díl Zaklínače - kvůli škole, přísahám!... Ne, vážně - mám zapsaný béčkový předmět, který by se dal shrnout jako něco ve smyslu "Naratologická analýza Sapkowského Zaklínače" 

Takže, vzato kolem a kolem, je to studijní sedánka, hehe. 

Každopádně jsem si tentokrát říkala, že by to možná chtělo trošku změnu, obvykle hru procházím za Scoia'tael. Co si budem, špičatý uši mají něco do sebe *mrk mrk*. Tudíž jsem tentokrát - s poněkud zatnutými zuby, pravda - zvolila stranu lidí a Řádu planoucí růže. 

Gameplay popisovat nebudu, proto tady dneska nejsme. Teď je důležité, že mi to připomnělo jeden starý brainstorming s Aki - a to o nových řaďáckých náborových letácích a plakátech!

"Řád planoucí růže tě potřebuje! 

Přidej se již dnes!"

"*Popravdě, žádný ženský nemáme. Ale kdo vůbec čte tyhle malý písmenka..." 

Velice pravděpodobně se někde ve Wyzimě nachází minimálně jeden exemplář, na kterém je ručně dočmáráno: "Ale občas se tu zastaví ta pěkná sestra z Lebedova špitálu!"

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14