Korálky - nové projekty, pt. 16

 Dnes si dáme "pro změnu" nějaké další korálky, ne? 

Ale jo. 

Pojďme na to.

/111/ Chrpy 2.0 

Už ani pořádně nevím, co se stalo s těmi původními, ale mám dojem, že se tam někde utrhla nit nebo tak  něco... No každopádně jsem si říkala, že by nebylo od věci je spravit. Takže jsem je celé rozpárala a ušila znovu, tentokrát přesně podle návodu (u původní verze jsem to ještě neměla úplně v ruce a použila jsem jiné velikosti)


*

/112/ Růžovka 

Malá technická poznámka - původně jsem počítala s magnetickým zapínáním, jak je ostatně vidno zde. Ukázalo se ovšem, že moc dobře nedrží, tak jsem ho eventuálně vyměnila.


*

/113/ Goth náramek


*

/114/ Vločka v modré


*

/115/ Opět vějířky


*

/116/ Náušnice do sady k minulým "Vějířkům"


*

/117/ Bílá srdíčka s rivolkou


*

/118/ Zelené čtyřlístky


*

/119/ Odstíny páva


*

/120/ Ostnatí lebčíci

Protože bez lebčíků by to nešlo.


.

.

.

K výrobě všech projektů bylo využito návodů z různých ročníků časopisu Korálki.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14