Staré Purkartice, 22.-24.9.2023

 ... aneb TARDIS na výletě spin-off. O názvu se ještě rozhoduje. 

Začala jsem do své sbírky panenek od loňska zakomponovávat i děvčata z Rainbow/Shadow High, a jak jsem zvětřila Delilah Fields, konec. Musela jsem ji sehnat. 

Je prostě jasná mini me.


Eventuálně mě napadlo, proč bych se nepobavila? 

Takže jsem slečinku sbalila s sebou na podzimní víkendovku v Jeseníkách. Přespávali jsme ve Starých Purkarticích, takové malé vesnici nedaleko Vrbna pod Pradědem, a mně se tam mimo jiné konečně povedlo vychytat správně poměr espresso:tonic:led, hehehe. 

A okolo je tam toho taky dost k vidění. Muzeum vidlí nebo praček, lidi! 

(technická poznámka: proti těmto dvěma institucím nic nemám a mít na to čas, klidně bych je i ze zvědavosti omrkla. Prostě si na to vždycky vzpomenu)

Ne, teď vážně. Můžu doporučit hlavně zámek Hošťálkovy, a to hlavně pokud jste a) zvědavější typ návštěvníka památek + b) zajímá vás spíš techničtější stránka památkové péče. Naše grupa tam strávila bezmála dvě hodiny a kastelánka s námi prošla de facto celý objekt - samozřejmě kromě soukromých prostor. 

Kromě toho jsme ještě zamířili na dvojrozhlednu Hraniční vrch (a rovnou i do Polska a z Polska, když se vezme v potaz poloha rozhledny) a po cestě dom i na rychlozastávku na zámku v Bruntále. V porovnání s předchozím objektem téže kategorie spíš meh, ale... hele, nestěžuju si.


*


*


*


*


*

*


*

Co takhle "Na cestách s MiniVědmi"?... ne, nevím. 



Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14