Fantom opět zasahuje... nebo tak něco

 A tak si zas pro jednou dáme pár kreseb na sjednocené téma, ne?

Po velice dlouhé době se mi podařilo splašit v hlubinách internetu Mystery Legends: The Phantom of the Opera & dokonce se mi to i podařilo rozchodit. Bez zvuku to běhá prakticky plynule (se zvukem jsem to zkusila jednou)(a mám dojem, že bych dřív dostala druhý titul, než by se první cutscéna dostala do půlky), ale to v konečném výsledku až tak nevadilo - před lety jsem to měla tak nahrané, že si i dnes připadám, jako bych ty repliky měla implantované v dlouhodobé paměti. 

A... ta inspirace...

Fantom: "Prokaž svou loajalitu! Přines mi černou rů-"

ich: "Hotovo. Tak... jdem nebo co?"

Aneb Mentálně nestabilní maskovaný hudební génius (věk neuveden) zjistil, že unesl nesprávnou blondýnu. Více na straně 10.


*

Ale zpátky k muzikálovým verzím a fanfikcím. 

Hele... maska jako maska, ne?

Erik: "Dobře, uznávám, mělas pravdu. Je to celkem příjemné. Ale stejně nemůžu uvěřit, že jsem s tím souhlasil."

María: "Péče o pleť je dů-le-ži-tá. A ve tvém případě obzvlášť, pane duchu Opery."


 *

A na závěr už jen taková blbina. 

Tenhle promo materiál k filmu Corsage (2022) má prostě neuvěřitelné María vibes:



 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14