(S)he's here! The phantom of the Opera-a-a-a!

 Já: "V sobotu máme zámeckou vánoční slezinu!" 

Nachcípání: "A já jedu taky!!" 

Už je to tu zas. Říkám tomu sezónní update systému, přichází to vždycky přibližně okolo astronomické změny ročních období a stojí to za prd, že jo. Nekonečná smyčka ucpaného nosu a pčíkání jak o život + podrážděný krk, trvá to sice jen pár dní, ale otravný to je jak hovado. Takže místo vánočního večírku budu doma mazat linecký... nebo karty, to se ještě uvidí. 

Ale hej. Stačilo už tady s tím. 

Tak jsem si po několika letech znova přečetla Fantoma Opery a zas se mi trochu vrátil zápal pro věc. Není to sice tak moc jako dřív, ale na pár nápadů to vydalo. 

A tady je jeden z nich.


María: "Já jsem fantom Opery! Navalte všecky svý peníze, loseři, chci vzít svou ženu někam nóbl!"

Erik: "Marío, prosím. Snažím se tady pracovat.

...

Je to moje náhradní maska...?"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14