Dárečky!

 Moje. Ale ne pro mě. 

Námět pro tuto dobu naprosto a maximálně vhodný. Dovolila jsem si tu uspořádat menší výběr výrobků, které byly následně poslány dál. 

Drobné varování: jedná se o naprosto nesvatý mix technik a zdrojů. Inspirace a návody převzaty porůznu z časopisu Korálki, Pinterestu, přišlo-to-ke-mně-ve-snu...

Sada tematických samolepek k zaklínačské FF Lavandula (by Aki)


*

Přívěsek na poslední chvíli



*

Černo-bílo-zlatý komplet


*

Poněkud abstraktně vyhlížející sova


*

Ještě abstraktnější kočka


*

Drátkovaná kytara (aneb Tu křeč jsem málem nerozchodila)


*

Naštěstí nezpackaná packa


*

Dvakrát ukulele(lelelele)

 


*

... and, last but not least, Amonit


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14