Korálky - nové projekty, pt. 13

 Ježkovy voči, to zas od minula uteklo času... Time management je tento semestr úplně v troskách, co si budem. Potřebovala bych tak na měsíc zmizet na nějakou chatu v horách a o české filologii a literatuře neslyšet ani slovo (a rozhodně ne slova jako "referát" nebo "interpretace"). Vždyť už ani pomalu skoro nedělám to, co mě baví, kvůli tomu, co mě nebaví. Fujtajbl vespolek.

No každopádně jsem se teď o víkendu po značně dlouhé době pustila do korálkování, což mi připomnělo, že by to chtělo popojít s prezentací výrobků. Takže tady máme jednu šťastnou třináctku.

/81/ Opět záměrný mišmaš

Zase jsem se nemohla rozhodnout, kterou kombinaci použít, a tak jsem nakonec přistoupila ke kompromisu.


*

/82/ Irizující kytičky

Konečně, KO-NEČ-NĚ jsem po letech sehnala správné korálky a mohla jsem je vyrobit. A v létě jsem si je pak brala na zámecký ples.


*

/83/ Vážky 

Dopustila jsem se lehké modifikace. Původní návod počítal s bižuterním lankem, které sice doma mám, ale asi o blbé síle (existují vůbec nějaká tenčí...?), jelikož jsem je vůbec nedokázala protáhnout nadvakrát tou počáteční perlou. Nakonec jsem místo lanka použila drát 0,3 - a ten zafungoval (i když potřeboval místy trochu přemlouvat). 

Vzpomínám si dokonce, že jsem je dělala při sledování druhého semifinále loňské Eurovize :D 


*

/84/ Fialová očka


*

/85/ Modrozlaté 

Na fotce to je vidět jen trošku - tyhle jsou dost vyrazně trojrozměrné.


*

/86/ Polapené světlo

... tady někoho pokousal básník?... (kdepak, je to jen lehká otrava z rozborů poezie, to brzo přejde) (doufám)


*

/87/ Drátkovaný prsten s perličkami

"Trojkový" drát je super. Skoro jako tvrdší vlasec, dobře se tvaruje a drží... ale trhá se. Nekecám. Ten drát se mi při nošení prostě přetrhl. Why tho?


*

/88/ Pomněnky


*

/89/ Triss 

Jasně, podoba tam je jenom náhodná. ALE. Proč by ne. Vůbec nevím, kdy jsem si ten přívěsek takhle zařadila, ale už se to tak zažilo, že mu nedokážu říkat jinak.


*

/90/ Velká fancy záležitost, ale modrá

Oof, už zase ta fantomová bolest v prstech... :D


.

.

.

K výrobě všech projektů bylo využito návodů z různých ročníků časopisu Korálki.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Co? Sklo.

Korálky - nové projekty, pt. 14