Co? Sklo.

 V zimáku se mi naskytla příležitost napsat si jako C předmět výrobu vitráží, tak jsem po ní skočila. Byla to dobrá možnost naučit se pracovat s novým médiem, trochu vypnout po bloku tří přednášek za sebou... a získat dva kredity prakticky zadarmo. 

No, co si budem, zlatý korálky. Někde na ruce mám mikrospáleninu, možná nějaké droboučké střípky v prstech a cín si ze svetru obírám možná ještě dneska... ale jako zkušenost dobrý. 

Nejdřív něco na rozehřátí:


*

*

A můžeme se pustit do složitějších legrácek. Na následující slepici (kterou pak máma dostala k narozeninám) si dovolím demonstrovat postup od návrhu po hotový produkt:






*

A protože ráda trpím, odběhla jsem si do prostorové tvorby: 



*

Inu... jednou a dost :D Poslední výrobek už byl zase jen ve 2D.


 

Komentáře

  1. Tak takový předmět bych taky bývala brala :-)
    Během mateřské jsem si zašla na jeden kurz - dost mě to bavilo. Ale nepořídila si výbavu, jen pár sklíček pro případ, až na to bude čas a prostor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se koukala po kurzech, ale většinou mi časově (nebo finančně) nevycházely... a pak jsem úplně náhodou objevila tohle v nabídce "céček" 😄

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...