Korálky - nové projekty, pt. 12

 Nových výrobků neubývá, ba naopak přibývá takřka raketovým tempem (jelikož poslední dobou mám problém najít motivaci pro cokoli jiného), a pokusit se dohnat současný stav se zdá téměř nemožné. 

Podívejme se tedy na další desítku:

/71/ Růžovo-fialové kuličky

Tohle je mimochodem příšerná mrcha - pořád se někde trhá. Netuším, jestli je to tím, že má některý z těch korálků extra ostrou hranu, ale už mi začíná pomalu docházet trpělivost. To by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z... eh... Teritoria chybu.


*

 /72/ Lesklý s květy

Návod počítá s použitím paměťového drátu. Mně na něm však praskaly korálky, a tak jsem drát vyměnila za silnější vlasec.


*

/73/ Růžičky


*

/74/ Zelené


*

/75/ ... dochází mi nápady na jména, jde to vidět moc?

V originále se návod na tenhle náramek jmenuje "Zlatavá něha", ale té zlatavé tady zrovna moc není, takže...

*

/76/ Volná inspirace

Při cestě pro doplnění zásob (kecá, neměla po pondělním semináři co dělat a brala každou výmluvu, aby mohla zapadnout do korálkárny) jsem si podobných náušnic všimla vystavených v prodejně, tak jsem rovnou nabrala i korálky na ně potřebné a jakmile jsem se dostala domů k ostatním potřebným nástrojům dala jsem se do výroby těch svých.

*

/77/ Drátkovaná PoloKvítka


*

/78/ A už zase ze zahrádky aneb "Fleur"

*

/79/ "Robbe"


*

/80/ Přívěsek s hvězdičkou...

... ale přístupný všem kategoriím! :D


.

.

.

#74 - návod Šárky Dvořákové

#75 - vysvětleno přímo v názvu

Zbytek podle návodů v časopise Korálki

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14